Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ke včerejšku
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.3.2023 (10:37:53)


 Astearra (Občasný) - 3.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Tvl prober se!

Ty nikdy s takovým přístupem nemůžeš být pravým spojencem planety. Posloucháš se vůbec? Čteš po sobě ty tvoje výroky??

Člověk který chce ničit, pudit a rozbíjet čelisti dětem nikdy nemůže být spojencem planety. Planeta jejíž podstatou je harmonie a život. Ty nejsi válečník ani spojenec planety a ani žádný ochránce.


Ty nezaséváš plody, ty pouze pliveš jed. Jed, který se rozpíjí v půdě a tráví všechno okolo.

Kdo ti to jako dal? Jakou podobu si na sebe vzal aby tě co nejlépe ovlivnil? Co ti našeptal tentokrát???? Kdo nebo co ti maže med okolo pusy? Přemýšlela jsi někdy nad tím? Neuvažovala jsi nad tím, že jsi třeba tou inflitrací ty aníž bys chtěla? Že proto jsi ztratila kontakt s tehdejší GF. Nedokážeš rozpoznat manipulaci a v současnosti nic pro dobro planety neděláš.

Že znovu upadáš tam kde jsi byla kdysi dávno a dostali tě na to? Přemýšlela jsi nad tím, v jaké frakci jsi vůbec válčila a co jsi měla v sobě? Sylva v "záchraně a ochraně" údajně zapálila planetu a zabila věechny bytosti, chudinka se slzičkama v očích a pak jako správný psychopat a narcis je vodila na druhou stranu jakože jim ještě pomohla. Aktuálně nemáš od ní daleko a počítám s tím, že s takovými příběhy taky za chvíli přijdeš, protože tě dostávají stejně na egu jako jí. Akorát ona aspoň nepropaguje násilí na dětech. Hanba, fakt hanba všech pravých válečníků.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Astearra
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter