Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 16.5.
Přemysl
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ke včerejšku
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.3.2023 (10:37:53)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.3.2023 > Astearra> 

Já nevím, vytáhla jsem něco? Že jsi byla na regresi, veřejně píšeš a že jste jedna rodina, co si tu na mě dovoluje, to jsem si dovolila, když vy mě tady sjíždíte jak medvídka na saních, jak černomagická klika.

Neboj, já nemám zapotřebí na tebe něco vytahovat.
Fakt ne.
Taky nemám zapotřebí, abyste tu na mě řvali.

Já se s vámi ve skutečnosti nemám zapotřebí bavit.
Asi jste ve mě viděli nějak spásnou Madonu, nebo co.

To, že tak dokonale padá ta kritika, co píšu, do vašich srdíček, je váš problém, ne můj. Kdyby se vás to netýkalo, ty nešvary, co kritizuju, tak tak šíleně neragujete.

Navíc, s tím ADHD, jsem to napsala hlavně ve vztahu k antidepresivům a jejich nadměrnému užívání.
Fakt jsem přesvědčená, že kdyby došly, tak ty děti s ADHD skončí bez keců i ve škole ztřískaný někde v rohu. I když metodik řekl...

třeba se pletu, nevím. Ale jsem přesvědčená, že většina učitelů žije v ponižujícím stresu a dopuje se chlastem, nebo antidepresivy.

To je ten problém.

Jinak netvrdím, že jsem prošla vším, atd., promiň já tyhle tvoje jalový patetický žvásty už nechci číst.

Dejte mi pokoj, vaše famílie.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter