Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ke včerejšku
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.3.2023 (10:37:53)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.3.2023 >



Astearra:

"
Kdo ti to jako dal? Jakou podobu si na sebe vzal aby tě co nejlépe ovlivnil? Co ti našeptal tentokrát???? Kdo nebo co ti maže med okolo pusy? Přemýšlela jsi někdy nad tím? Neuvažovala jsi nad tím, že jsi třeba tou inflitrací ty aníž bys chtěla? Že proto jsi ztratila kontakt s tehdejší GF. Nedokážeš rozpoznat manipulaci a v současnosti nic pro dobro planety neděláš."


Tohle už chce i obrázek:





Ne, ty malá jeblá kundo asi.

Ne, fakt jsem si nelámala hlavu, co se mi děje, co na mě mluví a tak dál.

Holt mám zkušenost, co to bylo za sebranku, ta falešná GF, ta infiltrace mezi Annunaki Elohim.
Znásilňovali, táhli to s drakama, neustále měli rozjuchaný rozesmátý extetický doprovod na pozadí, neustále hecovali a intrikovali, chtěli mě bezskurpulně dotáhnout k sebevraždě, pokusili se zabít několik dobrých bohů, non-stop lhali, byli povrchní a marniví a bez znalosti souvislotí vždy za všech okolností negativně zasahovali z minulosti do budoucnosti.

Jeli v nejhorším satanismu.

Takže se mi úžasně ulevilo, když jsem se těchto bastardů zbavila a zbyli mi jen slušní bohové, kteří mě nedeptají, neznásilňují a chrání mé psychické zdraví.

Jinak jsem rok a půl v kuse neměla čas řešit KDO na mě mluví, protože mi jely do hlavy tuny. Bojovala jsem o život, se Stvořitelem a GF jsme bojovali proti NWO, byly to extrémy, militantní extrémy, já jsem si myslela, že prostě nepřežiju, že zdechnu.

Jak si takováhle malá kunda může dovolit na mě takhle mluvit?


To si jako myslí, že mi se svým 25ti letým mozečkem může dávat takový otázky?


Píčo jedna.

Já nejsem schizofrenička prvním rokem.
Už jsem něco zažila.


Já si taky o Eleně Danaan myslím, že je temná kunda.
Tak si jejíma sračkama nemrvím hlavu.


Zajdi si do blázince a uč se tam.








<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter