Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
SBOHEM
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 27.1.2023 (02:22:02)


 j.f.julian (Stálý) - 16.3.2023 > čtenář> Nepotěšila jsi mne! To každopádně!

Škoda že nevím, kdo mi píše!
Doslova a do písmene jsi mě rozsekala!

Nevím jestli znáš moji poesii, mé komenty k vykrádání mých (i vykrádání obecně) veršů, ale zkusím to zkrátit!

Nechtěl jsem tomu věřit a tak jsem si dal tu práci a právě jsem zhlédl televizní hru Ohnice (myslím) a jsem jednoduše zděšen!

NIKDY NEOPISUJI - to předně, neměl bych z básně radost.
Ta shoda je jednoduše neuvěřitelná a jistě bych prohrál soudní spor o originalitu, do kterého bych se ale nikdy nepustil!

Má báseň je naprosto originální a marně vymýšlím (což můžeme spolu-i s Bohuňou) jak k tomu mohlo dojít!
Že bych to napsal v 8 letech to asi těžko, i když se u nás doma střídali všichni umělci nejen z ND, a já poslouchal (tenkrát povinně) básně, zejména pak recitované ZŠ, tak vůbec netuším.

Kdosi to napsal asi v roce 67, víc jsem také nedohledal, ani pod písněmi Karla Hály, ale já jsem na int. pako, takže nic divného.

Už léta jsem opatrný při psaní svých veršů, protože ke mně chodí v noci a já je v podstatě jen přepíšu v polospánku a ráno je buď dopracuji, vylepším, nebo zahodím.

Tahle báseň, nebo spíše jen strofa vydávaná za báseň měla stejný vznik.
Fór je v tom, že se mi nerozvinula do delší básně, jak u mě bývá zvykem, ale vyjelo ze mě dalších asi 5 alternativních textů na stejné téma.
Navíc, já takové romantické věci moc nepíši, takže jsem sám zíral.

Už jsem zde zmiňoval, že mám po 4 klinických smrtích pramalou paměť, ale fonetická paměť mi zůstala. Takže mě napadá, jestli jsem to kdysi (před 55lety neslyšel a nezůstalo to kdesi ve mě), hra se mi nelíbila i když mám Lukavského rád, určitě bych se na ní tehdy nedíval, takže zbývá ta píseň...

Že mě dnes lidi vykrádaj v nápadech i verších, na to jsem zvyklý, ale já když se někomu přiblížím textově, tak to radši obětuji celou báseň, abych nebyl obviněn z plagiátu.

Nu, a teď jsme u jádra pudla!
Díky za to upozornění, doufám, že to bylo v dobrém, ale i kdyby ne, tak jsem tomu rád, protože si tu báseň i když pak vede jiným textem, nemohu přivlastnit.
Asi nebudu spát a obávám se, že až mé knihy vyjdou oficiálně, že mě možná čeká další překvápko (snad ne).

Pro potěšení sem vkládám další variantu téhle (své) básně. Ta první zvítězila kvůli BABÍMU LÉTU...


~ SBOHEM II. ~


Mé dávné štěstí;
lká Eliška,
už se mi ztrácíš pod mrakem...
jak rozfoukaná pampeliška je naše láska;
bodlákem.


ahoj, jfj

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli j.f.julian
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter