Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 23.3.2023 (23:01:51)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.3.2023 >



Je jisté, že události se vyvrbí pro nás jistě nečekanými způsoby, protože realita se tak chová vždy, protože nejvyšší autorita a síla, která usměrňuje je Stvořitel, tedy kosmické vědomí, podle receptu "to nevymyslíš".

Ale jsou tu problémy, kterých se musí tato civilizace zbavit akutně, urgentně, v blízké době, aspoň do těch deseti let, ideálně dříve, což je satanismus, infiltrace a idioti a umělá inteligence.
Adrenochrom, zneužívání dětí, pití krve celebritami, utajený high-tech mimozemců v nepravých rukách, obludné kulty, na tajňačku a na černo infiltrované nelidské duše do lidstva, černá šlechta, zkažený Hollywood.

Třeba zkažený Hollywood, kde už promluvilo plno osobností o obludném kolosu obchodu s adrenochromem, by měl být jeden z odpalovacích systémů.
Jak dlouho se tato zrůdnost bude ještě tolerovat?

To je právě otázka, protože to souvisí s velkým problémeme č. 2 a to je rozbujelá amorálnost, zkaženost, zkorumpovanost a idiocie, kde je silný předpoklad, že tito jsou nejvíce oočkovaní a nejvíce nacpaní nejrůznějšími chemikáliemi obecně, tedy mají silnou inklinaci ke smrti. Což je na tom všem jediná naděje, protože náš druh se potřebuje zbavit nejhorších idiotů, neboť jsme krutě svíráni nebezpečím umělé inteligence, která zničila už daleko daleko chytřejší rasy a části vesmíru... my se pod ní viditelně doslova potápíme a debilníme.

Pokud do toho přijde nějaký silný vzestupný okamžik, který bude ohraničen i nadpřirozeným zábleskem a zmizí u toho "smart" technologie 5G a HAARP a podobně, bude šmahem vyřešen okruh nejhorších akutních problémů lidstva.

Potom ale je tu další nevyřešený okruh problémů a to je třeba ta víra, náboženství.

Ve vzduchu je vznik "nového světového náboženství", přičemž se vyhrožuje, že to bude právě ve spojení s mimozemšťany.

Jenže to je hovadina z podstaty.

O to se snaží právě ty falešné proudy mimozemské alternativy, typicky Elena Danaan, Auroran, Allatra - dnes Tvořivá společnost.
Oni brzdí ten kontakt, neudělají pro to nic, proto s tím malinko nahánějí strach, nedělají žádné kontaktní iniciativy typu CE-5, podávají falešné zprávy o tom, kdo jsou mimozemšťané a co dělají, chybné výklady dění, právě aby ještě víc podvědomě navodili strach a způsobili "posvátnou bázeň".
Z toho ideálně skutečně chtějí vytvořit nové světové náboženství založené na VÍŘE v mimozemšťany, kde hlavním zlatým teletem je technický pokrok, high-tech možnosti mimozemských ras, prakticky by se moc převelela na nácky a ti by "hráli" mimozemšťany, ale velice opatrně, protože nejsou mimozemšťany, proto by to bylo náboženství bez kontaktu.
Bez přímého kontaktu s mimozemskými rasami, právě proto, aby se to mohlo držet jako náboženství.

Což Galaktická federace takto určitě nechce, ta se chce vyjevit, ozřejmit, vysvětlit a být v otevřeném kontaktu s lidstvem. Když lidi uvidí mimozemšťany, už o nich budou vědět a nebude potřeba, aby v ně věřili, prostě je budou vidět, budou znát jejich stanoviska.
Tím pádem bude nemožné z nich jakkoliv dělat zlaté tele a náboženství.

Ale stejně tu pořád bude potřeba nového světového náboženství a nového uchopení spirituálních a zároveň i vědeckých otázek pohromadě.
Proto tuto roli, ten základní princip, převezme Islám, i kvůli tomu, že má v současné době největší "ego". Kupř. buddhismus je nenárokový a je to spíš systém filosofie a jogínských praktik, je to filosofie, která je přirozená pro východní lidi a západní lidi si tuto filosofii stejně nejsou schopni pustit k tělu, tak, jak je, protože mají trochu jiné struktury mysli a také jiné kultické systémy pod nohama. Proto, ač je buddhismus již přirozeně rozfoukaný do celého světa, tak nemá doopravdy sílu udržet spirituální stav obyvatelstva na dobré úrovni.

Křesťanství je již vyvanuté náboženství, které se již znovu ve své tradiční podobě nemá šanci nadechnout a ač je mohutně rozšířeno po světě, dejme tomu, že je již za svým zenitem, nikdo za něj skutečně bojovat nebude a v této formě náboženství došlo k několika zásadním chybám tisíciletého praktikování, kupř. popření reinkarnace, špatného výkladu "odpouštění", nebo úplně morbidnímu výkladu smyslu toho, že Ježíš Kristus zemřel na kříži, že už nemá smysl to náboženství nějak opravovat.

Prostě vznikne něco nového.

Islám vzniknul proto, že původní koncept, proč přišel Ježíš Kristus, se nezdařil úplně na 100% a v křesťanství vznikly chyby, které bylo nutné vyvážit a zneutralizovat, proto přišel Islám s důrazem na spravedlivost, která je prvotní, odpouštění je až za militantní popravou.
Což je zkrátka dokonalejší systém, vzhledem k úrovni lidstva, víc pravdivý, méně nahrává NWO.
Islám je živé náboženství, za které je ochotno mnoho lidí bojovat, v některých zemích, jako je ten Afghánistán, je Alláh doslova jediné, co jim zbylo, proto se nedá očekávat, "že by je to přešlo".

Co však vím a tuším, tak rigidnost tohoto náboženství je snad ještě tragičtější, než u křesťanství, údajně kupř. jejich teologické diskuze spočívají v tom, že si navzájem říkají čísla textů v Koránu. To znamená, jeden řekne jedno číslo a druhý mu odpoví dalším číslem.

To by na mě nebylo....

Takže, tipuju, že ten Islám projde časem nějakými procesy, které ho doslova odstartují do nové éry a rozvoje, protože v tom náboženství je dejme tomu nejzdravěji posazena rovina etiky a agrese a zároveň je to živé náboženství, kdy dalo by se říci, je pro většinu těchto zemí přirozená jakási magická realita žití.

Oni ji zkrátka nemají začarovanou do blázince, ale normálně to žijí. Zároveň arabové a další tyto muslimské společnosti mají za sebou éru rozvoje, kdy vymysleli arabské číslice, rozvinuli vědu, astronomii, hodně věcí s předponou "al-" (alchymie, algebra, alkohol), je jejich vynález ... takže to v nich toto všechno je a oni zdá se, tedy Islám, bude nejideálnější pro syntézu všeho, co je nutné a proto bude to nové světové náboženství.

Protože mimozemšťani jsou sice super, ale spiritualitu a vědu musíme zvládnout sami.

Severské země, kupř. Rusko, mají pochopitelně trochu jinou mentalitu, proto si myslím, že nebude nějaké striktní náboženství úplně všude po světě, jako nějaká norma, úplně do detailů.

Ale v něčem to bude světově sdílený standard chápání, i proto, že Islám má právě specifický náboj, energii, formativní, významnou.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter