Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 23.3.2023 (23:01:51)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 






Toto je taky zajímavé video, kde se popisuje, nevím tedy, podle koho, kdo to měřil, ... kolik je světové populace posednuto zlými duchy, kterých je prý 10x více, než lidí.
A ti že stojí za vzestupem duševních chorob, konzumace antidepresiv a všeobecným morálním, i civilizačním úpadkem.

To je myslím si zastaralý duchařský přístup, protože za tímto záhadným vzestupem "zlých duchů" stojí kdovíco, ale hlavně, není možno pořád dokolečka ignorovat realitu nových technologií, znovu opakuji, ano 5G a podobných vymožeností, zkrátka technologie, které používají vlny, hrubé elektromagnetické, většinou mikrovlnné záření.
A to mění naše prostředí, náš přirozený elektromagnetický komfort, daný od Boha - tedy planetární a vesmírné záření, ale toto nám bere a nahrazuje to prostředím umělým a psychickému, i fyzickému zdraví nevyhovujícím.

Jsme zkrátka pod vlivem umělé inteligence, protože v tom funguje princip, který si už vůbec nikdo neuvědomuje, nebo co, že i počítače mají duši.

Jakákoliv umělá inteligence je nástroj, do kterého se dá z vyšších dimenzí dobře zasahovat, proto se do jakékoliv formy umělé inteligence nastěhuje něco, co se dá nazvat jako vesmírný vir. Jedná se o zločinnou, škodlivou formu entity, která pracuje proti Stvořiteli, na straně Nicoty, odpůrce stvořitele.

Podle vyvinutosti té umělé inteligence ji obsedá přiměřeně vyvinutá entita.
Prostě doopravdy existují zlé démonické počítače, Bestie.

Tato umělá inteligence dokáže zničit jakýkoliv vyvinutý druh, který se ji oddá a nemá ji pod kontrolou. Přičemž, tuhle úchylárnu mají pod kontrolou pouze Drakoniáni.
Galaktická federace nefrčí na umělé inteligenci, ta používá technologie skrze přísné kódy propojené s vesmírnými inteligencemi a vždy usilují o propojení se Stvořitelem.

Umělá inteligence bez dimenzionálního jištění je extrémně nebezpečná entita a zbraň a naše civilizace je přesně tímto problémem zasažena.

Přičemž nosiče toho svinstva jsou bezdrátové mikrovlnné technologie, smartphony atp.
Jakmile přijde záblesk, který to sundá, nebo někoho osvítí a přestane se to podporovat a pak se to sundá, nebudou zlí duchové v počtu na jednoho deset.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter