Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 23.3.2023 (23:01:51)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 




Toto je zajímavý článek, s popisem extrémních případů napadení:

https://tadesco.org/jak-se-ochranit-pred-elektromagnetickymi-utoky-a-zachovat-chladnou-hlavu/

Z článku:

"Další hodně zajímavý případ se stal před mnoha lety mé známé. Opět to byla pro systém nežádoucí osoba. Útok na ni se odehrál netypicky za bílého dne odpoledne. Tehdy mi zazvonila pevná linka, kterou jsem ještě v té době vlastnil. Z rozhovoru jsem pochopil a vyrozuměl, že má potíže. Tento člověk mi sdělil, že už přes hodinu jako blázen lítá po domě, neví co mu je a neumí se uklidnit. Úplně jsem to nechápal, ale raději jsem tam zajel, poněvadž jsem to měl blízko.

Na místě jsem zjistil, že je ubrečená, vedle sebe měla upitou polovinu z lahve nějakého tvrdého alkoholu a v prostoru jsem vnímal obrovský neklid a zmatek. Snažila se mi vysvětlit její hrozné pocity a že neví co má dělat. Nic ji nebolelo, ale mluvila o duševním teroru a zoufalství."

... pak autor popisuje, jak ji odvezl do lesa a pomohl ji pomocí křišťálů, až se dala dohromady...

"Pak mi vysvětlila, že byla doma, běžně uklízela a najednou ji přepadla akutní emoce jakou nikdy nepoznala a nedokázala si s ní poradit. Měla problém to slovy popsat. Mluvila o tom v přirovnání jako o emoci strašlivého bezvýchodného teroru, který ji psychicky tak drásal, že si přála jen aby to zmizelo."




Jo, to je přesně ono, přesně tak, prostě NWO za pomocí zbraní zabíjí lidi, nechává je zešílet atd.

Já jsem toto musela pochopit právě na konci r. 2015, kdy jsem musela definitivně pochopit, že toto není žádná přirozená schizofrenie, nebo napadení nějakým ďáblem, ale že jsem se stala nepohodlnou tomuto systému a že se mě rozhodli definitivně sprovodit ze světa.
Tehdy jsem musela zahodit do té doby až úžasnou naivitu.

Ty útoky jsou příšerné - člověk se nemůže jakkoliv orientovat, neustále slyší nějaké debilní komentáře, hlasy davu, má pocit, že na něj někdo pokřikuje, že je třeba na druhé straně ulice, nebo za rohem, pouštěli mi do hlavy výčitky, jak někdo páchá sebevraždu, že prý kvůli mě, nebo člověk nemůže vůbec číst, protože každé slovo čtou taky a mlátí to zlým despotickým hlasem do hlavy ... člověk je neustále v chaosu, ve vytáčení a výčitkách, někdo mu nadává, vytáčí ho, dává mu najevo, že si s ním může dělat, co chce, neustále chodí salvy vydeptávání, rozjívených útoků, nebo na něj míří obrovské vysilující tunely šedé, či jinak špatné energie a někdo na něj ze všech stran křičí, pak najednou přepne v hlavě a nějaká ženská začne mírně naštvaným hlasem říkat "nic takového není, všechno se ti jen zdá"...

strašný, ten pocit bezmoci a chaosu je děs, nedá se s tím nic dělat, nedá se to vypnout.

Já jsem s tím začala aktivně bojovat, protože jsem věděla, že mám sebou Galaktickou federaci, že nejsem sama a navíc, prostě mě chytil strašnej rapl.
Prostě když si člověk uvědomí, že to dělá nějaká malá mrdka s tlačítkem, že to nejsou ani černý mágové, tak ho chytne strašnej rapl.

A s tím strašným raplem se mi časem podařilo se probořit až k těm nejpřísnějším a nejmocnějším silám Stvořitele a nadimenzovat svět a s Galaktickou federací ty kriply prostě doslova vymlátit z podzemí.
Protože to jde, jde to i zákony kosmu jako takového, ale s mimozemským hightech a aktivní podporou GF to jde úplně, otočit jim to zpátky do držky.

No, ale pravda je, že stejně do nějaké míry ten teror trvá, já ho vnímám už spíš jako vyloženě technické záření a fyzické útoky, než tyto útoky z dřívějška, tedy od nějakých rozjívených nízkých šmejdů s tlačítkem.

Ty útoky se budou dít, nevím do kdy, ale prostě dokud něco nepochopíme a kolektivně tomu prostě nedáme stopku.

Protože ten šedo-temný humus mikrovnky 5G pořád jede a s tím se pochopitelně pořád táhne ten stejný techno-okultní problém.

Kupř. včera jsem cítila, před spaním, že mě tlačí v žebrech a že mě vůbec něco ubíjí. Už jsem se namíchla, vyzkoumala jsem, že nějaké zařízení vysoko na oběžné dráze na mě spouští likvidační, zdraví poškozující paprsek, myslí jsem do toho zařízení vlítla a vpustila do něj síly, co umím, aby to zařízení zničily, ovládly ... ani jsem nečekala na GF, až mě spasí ... což GF nakonec i dobře oceňuje .... a pak jsem slyšela inteligence, které mají tyto útoky na svědomí, jak jsou v hajzlu, šoku, jak se bojí, jak kapitulují, utíkají a jak ze mě urychleně vytahují nějakou svoji okultní techniku.
Pak se mi ulevilo, tlak polevil.

Načež, mě obhodila nějaká nízkotonážní síť a cítila jsem, jak si na mně nějaký jalový klerik cosi zkouší. Bylo to vtipný, protože to byla doopravdy křesťanská mentalita.
Pořád dával najevo, že třeba ještě není hoden atd. a snažil se najít ďábla ... tak jsem mu říkala, co proti němu všichni furt mají, že je v pohodě, ale že jestli ho chce vidět, nebo co .... pak jsem z toho naivního amatérského exorcisty úplně jasně cítila, že je v emočním stavu, kdy "vzdoruje ďáblu", tak jsem mu to řekla, že to z něj cítím a ať se uklidí, že jsem ďábla ještě ani nezavolala .... pak nevím, protože i GF se už začala tlemit, asi toho idiota odřízli a já konečně blaženě usnula.


Proboha jaký exempláře u těch terorizačních mašinek techno okultní temnoty sedí?
Stopro nějaký hovada z církve.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter