Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 23.3.2023 (23:01:51)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Taky, že Vatikán teď schytává ničivý boží hněv, to jsou derdy jak za starých dob v Íráku, Stvořitel řádí, mám obavy, že to tam celé skončí pod vodou, nebo sopečným popelem, Vatikán prostě NEBUDE, protože stejně jenom blokuje přirozenou lyričnost Středozemního moře.

Všechno se lepší a čistí a stabilizuje.
Galaktická federace tvrdí a já to citem potvrzuji, že 5D vzestup už je bezpečnostně krytý a nic mu nemůže zabránit a že staré destabilizační roviny jsou již jen ozvěna, která není vyloženě nebezpečná.
Stačí se definitivně přeladit na vzestupné proudy skrze spojení s planetou a vesmírem, s nebem a zemí, přičemž je potřeba vyhodit staré koncepty.

Tedy: země je nebezpečná, je zlo - tato představa plyne ještě z dřívějších dob, kdy jednak země jako taková, zemina je toxická, protože obsahuje různé patogeny, mikroorganismy ad., které člověka mohou ohrožovat a dále spojení země se zlem jakožto se ženským elementem je prostě stará zlá inkviziční NWO vyjebávka a manipulace mysli.
Je třeba si uvědomit, že planeta je živé stvoření, má duši, která je zčásti démonická, ale jinak je vlídná a mateřská a podporující - je to velká učitelka nás, jako bytostí, mytologická paní zvířat.
Není nepřátelská a skrze její srdce, její jádro probíhají hlavní kosmické procesy tohoto vzestupu.

A vesmír jako takový je taky živá bytost. Plná sil energií, lásky, vznešenosti, velkoleposti, fascinace, světla a poznání. Je třeba zapomenout na Grygarův studený, prázdný, nezajímavý vesmír, kde nic není, je tam jenoma radiace atp. To je 3D vesmír.
5D vesmír vypadá jinak, stejně jako veškeré další dimenze vesmíru. Trojka je fakt nudná.

To je potřeba spojit - jinak se člověk nestabilizuje a je ve větru, tam, nebo zpátky a necítí tu vzestupnou linii, proud energií, které byly dříve takové křehké, krásné, ale křehké a nyní získávají čím dál víc hutnou světelnou sílu.

Taky se dějí věci v našem kultickém poli.
U nás jsem asi konečně vyřešila Staromák. Pod Staroměstským náměstím je nyní malá světnička, na podlaze světničky krásná kamenná podlaha, pod podlahou zemička, opět jenom zemička ... zkrátka zemina jak má být, nic už tam není. Je to tam vysypané hlínou a nad tím je světnička a ve světničce Svatá prostota v bílých prostých šatech napojená na kosmický proud.
Nic víc.
Žiďáci jsou v hajzlu, nic už nemají, svatu prostoru nedávají, tohle nechápou, nic z toho nemají, kosmické proudy nemají v jejich DNA žádné využití, stejně jim to nemyslí.
Černé slunce se magicky a mysteriozně proběhlo a zrealizovalo, aby se změnilo ve věčný paprsek poznání a světla, který nyní míří do všech hlubin a černých šacht, země pod Staroměstským náměstím se zacelila a židi a nacisti osrali.

Přičemž nově nabytá síla českého sebevědomí, které nově naprosto racionálně chápe tu jejich bestiální satanistickou popravu našich pánů se z toho hodlá normálně vyléčit a s touto jasnou myslí nyní likvidujeme Vatikán, protože se prostě nemáme už delší dobu rádi.
Jenom se všechno děje magicky, neviditelně a máme sebou Galaktickou federaci.

Ani nevím, kde skončil ten jejich blbý Golem. Ten je minimálně od menší dimenzionální války v 18. století složený na bok a prosvítá skrz něj mystické modré pulsující světlo.
Aspoň jsem to tak viděla a zrealizovala, ve své bujné mysli dob tažení se Šivou. Chtěla jsem si tu blbinu vyzkoušet, ale jak jsem byla rozjetá ze všech těch dimenzionálních systémů, tak jsem tu primitivní blbost odbouchla a ta se převrátila a od té doby skrze to běží modré světlo ... no myslím, že to bylo asi vyobrazení toho, že už v 18. století se žiďákům na ledacos přišlo, z těch jejich temných kšeftů s galaktickou mafií...
a kde skončil Golem fakticky netuším, ale myslím si, že už jsou tu zajímavější věci.

Prostě židovská Praha není zajímavá a ať si to odstěhujou. Doporučuju někam k břehům Středozemního moře.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter