Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 23.3.2023 (23:01:51)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Zlepšování dimenzionálního prostředí, vzestup planety, pozitivní změny v kultickém systému, příroda a komunikace s GF je vlastně jediné, co mi dává naději a chuť žít a taky mi to dává nějaký optimismus.

Protože moje tvrzení:
"Jo, to je přesně ono, přesně tak, prostě NWO za pomocí zbraní zabíjí lidi, nechává je zešílet atd.
Já jsem toto musela pochopit právě na konci r. 2015, kdy jsem musela definitivně pochopit, že toto není žádná přirozená schizofrenie, nebo napadení nějakým ďáblem, ale že jsem se stala nepohodlnou tomuto systému a že se mě rozhodli definitivně sprovodit ze světa."

Určitě považuje spořádané obyvatelstvo za paranoidní blábol nemocného člověka.
Protože je
a/ stupidní
b/ posrané až za ušima a nechce, aby to byla pravda
c/ zhypnotizované, napíchané, ovládlé a bez vůle a vlastního rozumu

... přičemž mě uklidňuje, že i když to ty lidi nechápou a jsou proti mně a nakonec člověk po tom všem zjistí, že největší nepřítel je ten stupidní dav ... tak to vůbec nevadí, protože do nového věku 5D frekvencí světa a rozměru chápání a dimenzionálního žití se dostanou jen ti, co to chápou, nepovažují to za paranoidní blábol a chtějí za každou cenu tuto zrůdnost NWO zlomit.

Takže předběžný odhad je cca 1/3 lidí.
Evoluční přechod znamená pochopení reality a širších souvislostí, včetně těch etických.

To, co se mi stalo, končí z 99% definitivním zničením na psychiatrii, nebo sebevraždou.
To, že jsem to zvládla, je fakt zázrak.

Jestli mi tady chce nějaký chcípáček tvrdit, že jsem fňukna, zdechne.
A mně to nevadí, tak to má být.

Však co taková Praha, vláda, co všichni ti inženýři a doktoři s funkcí, hypotékou a hamty hamty zbachratělým pocitem? Jak tenhle odpad mlácený denně extrémními dávkami 5G, napíchaný svinstvy, s prasoidní, zkorumpovanou mentalitou žiďácké špinavé satanistické Prahy, jak tohle může asi přejít do 5D?

No neprojde, pojde to a žádná škoda to nebude :-D

Proto jsem klidná, víc než je přiměřené, vzhledem k mé situaci, kdy jsem přežila útoky NWO, nakontaktovala GF, vysvětlila mystéria a všechny piče se vzepřely :-D
Já prostě vím, že už nemá smysl čekat, až nějakým pičím a zpomaleným dementům něco dojde a přestanou si myslet, že jsem blázen a že si na mě něco můžou zkoušet.
Ne, oni to nepochopí, jediná naděje je jejich rychlá smrt.


Protože ve chvíli, kdy zůstanou na planetě jenom lidi s mozkem a svědomím, GF a NWO, tak tu NWO moc dlouho nevydrží.
To se tu drží kvůli všem těm malým jakoby lidem, kdy se čeká na jejich smrt.

A nikdo mi nenakecá, že to zpomalený dementní stádo prasat přejde do 5D.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter