Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 23.3.2023 (23:01:51)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


S těmito slabými bezduchými mužskými - to pozoruju celý život, že muži jsou slabí a bezduší. Ti idioti, co mě obviňovali z ufňukanosti, absolutně nepochopili, o čem mluvím a nebo to pochopili, ale dráždí to jejich ego. Ale, o obou těchto jsem přesvědčená, že jde o nasazené troly, co mají zničit vše dobré. Jen jsou kultivovaní, zdánlivě. Protože nulová sebereflexe vlastního přínosu versus škody, které páchají, jsou již podezřelé.
Nebo je to projev skutečného mužského úpadku, kdy malí ukňouraní sráči, co nic prakticky nikdy neudělali, ani magicky ve vztahu s GF, obviňují mě, která zažila takové extrémy, z ufňukanosti. Chlap si může tohle dovolit říct opravdu ale už ufňukané slečince, co se bojí furt a všeho. Aby nevypadal jako sráč, protože my holčičky máme na fňukání právo. To maj zařídit chlapečci, abysme nemusely fňukat. Nakopat do koulí ty zmrdy. Mužský jsou takový zjebaný odpad, že si zaslouží vzít totálně u držky a ten jejich patriarchát zašlapat hluboko do pekla. Jenže, to by museli mít nějaký kvality. Právě kvůli tomu, že jsou totálka neschopný, musí být paradoxně patriarchát, protože oni by takovou změnu nedali. Tak špatný to s nima je.


Jsem zvyklá být už extrémně podezřívavá, vždy se to vyplatí. A náročná vůči mužům, vždy se to vyplatí.

Vím to od sebe - nejen v té dimenzionální válce, ale i takto z těch internetových diskuzí, kterými jsem se dostala do výrazného hledáčku NWO.

Jakákoliv dobrá vůle a vlastnost je okamžitě zneužita černými mágy, úlisnými vlezlými sviněmi od satanistů - virtuální a dimenzionální prostředí splňuje tu stejnou podmínku, že člověk neví, kdo na něj mluví / kdo píše.
Ti vždy zmaří vše dobré, vyrvou spoustu sil.

Většina lidí, která takto něco produkuje, jako já a myslí to upřímně, čistě, je zavalena touto odpornou podvratnou verbeží, je jich kolikrát 80% a více.

Co myslíte, jak jsem viděla apoštoly Ježíše Krista.
Nasazená stupidní verbež, nebyl mezi nimi jeden jediný, kdo by měl stejný zájem a ctil ho.
Jenže ta zasraná verbež pak zkurvila všechno, co Ježíš Kristus říkal a chtěl.
Tak to je, tak to chodí.

Když chce člověk nějaký optimismus, musí vidět tu sklenici z 1/3 plnou a ne ze 2/3 prázdnou.
Až zmizí z této planety 2/3 toho zbytečnýho prasečího odpadu, tak tu bude krásně.

Najednou bude možné vše, co nebylo možné do té doby - mluvit, rozvíjet, sdílet, otevřeně, plnohodnotně. Bude se rozvíjet duch, poznání a věda a už tomu nebudou překážet satanisti a jejich malé prasečí otrocké figurky.

To bude nádhera.

Jen je otázka, kdy a jak to konečně bude.
Kdyby se všichni lidi, kteří doopravdy chápou, co se tu děje a nejsou teda "hvězdné semínko", ale mají v hlavě mozek a cítí zodpovědnost, kdyby prohlédli své apoštoly, vykopli je, zbavili se všech černomagických a iluminátských a posedlých sviní, co na nich leží .... a zároveň dostali averzi vůči všemu satanistickému, totální zlý rapl by je proti tomu chytil a dostali ten finální tah na likvidaci toho svinstva, všichni najednou a dokázali dát velké velké STOP, tak stejně nevím, jestli by vznikl nějaký prostor přesvědčit tu prasečí veřejnost, co se děje.

A i kdyby se to podařilo - co udělá ta prasečí veřejnost?

Proto ani nevěřím ještě v reálné řešení, jako tu společenskou změnu založenou na prozření.
Věřím v záblesk, to je varianta, která by nám pomohla.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter