Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 23.3.2023 (23:01:51)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Zkrátka vím moc dobře, co to je, dostat k Vánocům ionosféru.
Tedy dáreček od satanistických nácků a žiďáků NWO ve spojení s galaktickou mafií podřízenou Drako impériu, vysokodimenzionálnímu, sahajícímu až za tento vesmír.

Jde o to, jaké má člověk možnosti a co se mu stane.
Mně se stalo, že mě mělo NWO zaměřenou, připravenou k psychické popravě, odstřelení, zešílení, psychiatrie, konec, nebo sebevražda.
Jenže se do toho vložila Galaktická federace a ta mi začala pomáhat.

Rozhodla jsem se tedy ionosféru, jako dáreček, obrátit proti nim, satanistům NWO samotným a časem jsem přes různé epizody, peripetie a zkušenosti dospěla k závěru, že to jde.

Tak tak činím. Jde to. Prostě jim s těmi stejnými zbraněmi zaměřit, zničit, rozdrtit, zapomenout, zamést, skončit.

Jde to, jsem si tím jistá.
Kdyby to nešlo, nejsem na živu a tohle tady neříkám.

Jenže, já nevím, kolik z těch, co zaměřili, bylo tak brutálně naivních a oddaných idei nového věku, jako já, že je pro ně telepatie normálka a vůbec jsem nekorektní a otevřená velkým změnám.

Takže věřím, že drtivá většina těch, co takto brutálně zaměřili, protože doopravdy vadili systému, to zkrátka nepřežilo, nebo zešíleli, nebo se zabili.
To je taky vidět na celkové úrovni inteligence veřejného prostoru.

Nade mnou prostě doslova drží ruku Galaktická federace a jsem zvyklá se takřka na denní bázi potýkat s NWO a oslabovat je psychickým programováním.

Říkám, zlepšuje se to.

Jen je třeba přijmout, že 2/3 obyvatelstva toto nemá šanci pochopit, co to znamená, tak zhruba, slovní obrat "dostat ionosféru k Vánocům" a natož, že existuje i něco nad ionosférou.

Každopádně, dodneška si s tím hraju.

Zajímavý dáreček.

By mě zajímalo, jak by tohle dávaly dcerunky inženýrů, těch, jak drží hubu, těch, jak moc dobře vědí, co se děje. Jestli by ty jejich dcerenky byly taky tak chytrý, jako já a dávaly to... hm, mně na jejich životech nezáleží.
Třeba rodinu Vávry asi chrání GF, ale kolik těch posraných inženýrských šmejdů ignoruje to, co jim brzo stane TAKY???? A jejich rodina NEBUDE mít nárok na ochranu.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter