Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 23.3.2023 (23:01:51)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


A tento cynický postoj vůči dcerunkám inženýrů, stejně jako k 2/3 lidstva se ve mně probudil a ustálil, protože sama vím, že na mém životě taky nikomu nezáleží.
Ještě jsem se nevyhrabala z pozice roztomilé bláznivky pro povznesené pohledy zaostalých mužů.

A z toho se v této debilní společnosti nemám šanci vyhrabat.
Tedy jsem hozena jako oběť bestii, na mém životě nikomu nezáleží a mám si poradit sama.

OK. Já si poradím.
VY si neporadíte.
Protože tento princip se potom přelévá na celou společnost.
Společnost odignorovala nejen moji výpověď, ale výpověď všech, kteří se o to pokusili, nezajímá je to, říkají ... no jo, tak nějaká ženská chcípne, já to nejsem, moje rodina to není.
Ale on stačí jeden, nebo jedna, která neodpustí, já nejsem Ježíš Kristus, já takovou zkurvenost neodpustím. Pochcípejte, poraďte si, ať vás to usmaží všechny.
Já vím, jak se bránit, vy ne.

To je stejné, jako ten princip, kdy údajně americká vláda po 2. světové válce udělala obchod s šedivými mimozemšťany, že si jako můžou sem tam ukrást někoho na pokusy, výměnou za nějaké technologie.

To se prostě nedělá.
Nesmí být umlčená oběť, byť jen jediná.

Od chvíle, kdy je třeba prokazatelně a logicky odůvodnitelně odhaleno, že eliy zneužívají adrenochrom, tak už se o tom prostě ví ... jakože taková situace už nastala, protože promluvilo tolik celebrit, že by bylo divný, že je to jen výmysl ... tak od té doby každé to trpící dítě každou minutu jde na dluh mlčící veřejnosti, která to toleruje a každou tu minutu krvavě zaplatí.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter