Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 23.3.2023 (23:01:51)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Nějaký server manipulátoři nebo elfíci napíše, že je to dezinformace s tím adrenochromem.
Jasně a to stačí, pro většinu, drtivou většinu této vypatlané populace.
Říkám, první linie, kde se začíná brát člověk jako člověk, je tam, kde je vlastní myšlení nastavené před produkcí televize, nebo hlídačů pravdy typu manipulatori.cz.

Ty jednou, pokud všechen ten bordel nevysvítí záblesk, bude v pořádku popravit.

Vzpomínám třeba na Teda Gundersona, bývalého šéfa FBI, zvláštního vyšetřovatele, který tvrdil to stejné, byl na stopě satanistů, s pedofilními satanistickými oběťmi. Taky potvrdil tzv. "konspiraci" o chemtrails.

https://www.facebook.com/watch/?v=1130740810695890

To byl vážený, inteligentní člověk. Jaká je pravděpodobnost, že si to prostě cucal z prstu? No a pak nějaký mentálně opožděný chcípáček ze serveru MyMámePatentNaPravdu.cz napíše, že to je dezinformace.

A takový malý mrdky nás všechny utopí.

Takže je velice malá šance, že dojde k rozumnému řešení. Kdyby bylo vypnuto všechno bezdrátové svinstvo, okamžitě by zmizel stres, duševní nemoci, rakoviny, náhlé iracionální zvraty osobností atd.
Rozhostila by se pokojná a harmonizující energie planety a naše psychika by se začala uzdravovat.

To proto, že bylo vyléčeno kultické pole planety, byly vyčištěné energie, osvobozeny zakleté duše, zlomeny okultní zámky, odstraněna nejhorší techno-okultní dimenzionální škodlivá technika.
Tak si to NWO nahradilo technologiemi 5G a HAARP, aby mohli ubíjející duševní nízkost udržovat dál.

A proti tomu má být lidstvo schopné zakročit, protože mentální, rozumovou kapacitu na to rozhodně má a má ctít POVINNOST proti tomu zakročit, protože má mít ODPOVÉDNOST.

No a protože se ukázalo, že ne, že je to nízko prasátkovský odpad ... tak tu bude styl "freestyle".

Tedy, poraď si dobytku.
Ti, kdo se transformují, jsou ve vztahu s GF, s planetou, s vyššími silami, s vesmírem ... tak už se umí napojit na planetu a Stvořitele a vzestupný proud a ač jsou zvyklí na nepříjemné boje a stavy, poradí si a vydrží, než tady to přepětí celé bouchne.

Ale ti, co to neumí a nám se vysmívají, nebo je nic nezajímá a je pro ně kormidlo rozumu to, co napíšou manipulátoři.cz, tak ti si neporadí, stanou se z nich čím dál nižší a primitivnější kusy dobytka a sami se oddělají svou degenerativností.

Takže se přirozeně vytvoří lidstvo budoucnosti, tímto stylem.

Pokud to vše milosrdně nevysvítí dříve záblesk.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter