Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 23.3.2023 (23:01:51)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

Pamatuju se, jak jsem jednou, někdy v r. 2018, 2019 nebo tak nějak, zahlédla v nějaké mainstreamové diskuzi poznámku od člověka, který hájil tedy asi status quo a používal tu poznámku jako argument, ale bylo to ve smyslu:

"kam se poděli všichni ti chytráci, jak řvali o tom chemtrails a mikrovlnném záření"

... ten chlápek to samozřejmě myslel docela naivně ve smyslu, jak uvažuje drtivá většina obyvatelstva, než je jakkoliv konfrontována s realitou, tedy že je všechno svobodné a volné a nikdo nikomu nebrání, aby se vyjádřil, že je přece ta úžasná svoboda a demokracie.
Měl pravdu, skutečně, tyto iniciativy z internetu naprosto zmizely.

Ale ne kvůli tomu, že by ti aktivisti nějak zjistili, že se mýlí, nebo je to přestalo bavit.
Oni zmizeli, protože je NWO oddělalo, prostě jim pustili do hlavy dezintegrační teror, takže ty lidi skončili v blázinci, nebo se zabili, nebo v extrémních případech, na ně použili ty škvařící, vařící paprsky smrti.

Tam je pravda.
Proto ty lidi zmizeli.

To není jak za starých časů, že nějaký tajný služby, speciální policie bude někde někoho zatýkat, když se jim ten člověk nelíbí.
Ne, oni už mají technologie, jak se toho člověka zbavit tak, aby to vypadalo, že se zbláznil, spáchal sebevraždu, nebo náhle zemřel ve spánku.
Nikde žádná stopa, nikde žádný důkaz.
A když já říkám, jak to je, no tak mám nálepku blázna.

Ty "vařící zbraně" možná zabily i šamanku Namu:
Podle jejich posledních slov na facebooku:
""Je zřejmé, že mi mnozí pomáháte, děkuji velmi. Nepište mi, nemám sílu odpovídat. nebyla jsem zdravá, to je fakt, ale tohle jsou útoky galaktická rada, federace, aliance alias aneb jejich pozemských lapačů duše alatra!!! dejte si na ně pozor! varujte před Allatrou! Týden nespím, jsem jak v ohni, občas zimnice, a když usnu, zdaj se mi oni, no to je hnus! --- promiňte, neumím být zrovna pozitivní. Byla jsem přesvědčená, že umřu. Ale vidím, že vaše pomoc mě chrání a pomáhá."""

Psala, že je v ohni, jistě, mohla to být třeba chřipka a měla horečku, ale třeba taky né - podle jejího vlastního vyjádření ty útoky přiřknula Allatře a možná na ni pálilo NWO, kterého je Allatra součástí, těmi zbraněmi, co člověka zevnitř neustále ohřívají, až ten člověk umře.
Jenže ona se dostala do situace, kdy zle poškodila Galaktickou federaci a její projekt a prostě se dostala do nemilosti kosmického zákona, dostala se do zóny, kde ji bylo možné odpálit, kdy neměla nárok na ochranu.
Umím si představit, že si to ideálně NWO představovalo tak, že ta Namu z posledních sil napíše, že ji to udělala Galaktická federace. Naštěstí jasně napsala tu Allatru.
I v tom videu, kde varovala před projektem GF 17.10.2021, nepopisovala Galaktickou federaci, ale plazí galaktickou mafii, což jsem poznala okamžitě a pořádně mě s tím rozzuřila, taková hnusná ezo fušeřina ... no zaplatila.
Zavolala si Allatru a ta ji oddělala.

Ona už by byla NWO nepohodlná, protože věděla už příliš, dostala se do vod, jako já, prostě ji chtěli oddělat. Jenže, ona nevěřila Galaktické federaci a dokonce se vůči nim nepřátelsky vyhranila a protože jsou v této válce dvě strany a "Bůh" se ji nemohl zastat, tak to odskákala.

V tomto je příšerný tlak, napětí, hnusná energie.
Je to tlak evolučně rostoucího vědomí oproti násilné snaze to nedovolit ze strany duševně nízkých bytostí. A spousta nepochopení reálií, zoufalého ega, děsivých bojů a traumat.

Dokud se bude veřejný prostor držet v cukru a lžích o lásce a nebudou se řešit i mystické reálie na solidní úrovni, tak bude toto odporné napětí stoupat.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter