Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 23.3.2023 (23:01:51)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Tak to prožívám a vnímám, i přílet těch kočičích vojenských inteligencí je uklidňující, v mém subjektivním prožívání ze mě zase sundali takový hnusný postroj, který mě vysával, od těch zlých ras a NWO, došlo k nějaké pozitivní změně, nyní je rovina 5D stabilní a já už se vůbec o nic nemusím v tom dimenzionálním prostředí prát, jsem vyzývána, abych si oddechla a už si to jenom užívala.
Což je skvělé, vidím to tak, jako když už jsme z tažení "doma", celá planeta je už v bezpečí a je bezpečně vedena ve zdárném procesu, pravděpodobnost, že by toto mohlo být ještě jakkoliv zvráceno a zmařeno, je opravdu jen minimální.

Ty kočičí inteligence, lví králové a panteři, jsou nejvíc drsní a nebezpeční za "naši stranu", jsou to zkrátka "naši gauneři", tedy savčí predátoři, na straně našeho světa, Galaktické federace.
Jsou opoziční proti plazím predátorům a jsou to největší drsňáci z našich dimenzí, tedy 3, 5, 7 atd.
Proto je fajn, že tu jsou a naši planetu chrání.

Jenže to je to, že i přes tohle všechno pořád jedou na povrchu zemském ty problémy, jako je 5G a HAARP, ač upřímně doufám, že to nebezpečí, co bylo dřív, už je dneska minimálně zmírněné, ráda bych řekla, že už se to nikdy nemůže stát, ale to si bohužel nemohu dovolit říct, protože to nemůžu reálně posoudit.
Doufám, že se věci zlepšily, už to, že se jim nějakou ženskou nepodařilo oddělat a ta se jim vysmívá na internetu, je pokrok.
Vím, že mě chrání GF, tak se nebojím.

Druhá věc ale je, že ač je třeba tohle všechno super, tak prostě reakce lidí je obludná.
Tady prostě došlo k efektu zbachratění.

Tedy - že je populace hmotně zajištěná a technicky rozvinutá a další evoluce nutně znamená duchovně se zvednout.
Jenže, to se nestalo a mnoho z naší populace zbachratělo, tedy zvyklo si na novou hmotnou úroveň a odvyklo duchovním zásadám a jeblo jim v palici, jako následek chybného vývoje.
Takže znásobili svoje požadavky v hmotné rovině, chtějí víc a lepší, až do té míry, že definitivně odpojili soucit.

Soucit se rozvíjí a vzniká vlastním pochopením a zkušeností - dokud člověk trpí, zná míru utrpení v mnohých situacích, má soucit a snaží se vyvíjet činnost, která bude prospěšná pro celek, která by vedla k pozitivním změnám, které by odstranily příčinu utrpení.
Tak člověk jedná, dokud má soucit.
V případě lidské bytosti to znamená držet se naschvál ve skromnějších podmínkách, než které poskytuje a umožňuje současný civilizační komfort.

Protože v případě, kdy plně přejde do plnohodnotného materiálního uspokojení a překoná kritickou míru nutnosti skromnosti a zároveň neprojde duchovním vzestupem, mrdne mu v palici a znásobí svoje požadavky v hmotné rovině. Zbachrovatí, začne ostatní nemilosrdně vykořisťovat, aby udržel svůj komfort a definitivně ztratí soucit.

To se stalo s dost velkou částí populace.

Protože - já už lidem nežeru takový to, "oni chudinky nevědí, oni chudinky netuší".

Ale vědí, ale tuší.

O mimozemšťanech i nebezpečích těch zabijáckých zbraních, o NWO, o 5G a HAARP, o únosech lidí zlými mimozemskými rasami, o tom se ví, už dlouho, ví se o tom.
Svědkové většinou nejsou, zemřou, jsou umlčeni.
Když vylezu já, tak by byla adekvátní reakce tu výpověď brát v potaz, otočit pozornost proti NWO, dát fenoménu GF šanci.

No, ale reakce je jednak lhostejnost, ale za druhé, jakýsi bestiální efekt takového tichého souhlasu s tou zástupnou obětí, která jde od těch zbachratělých, zprasených lidí na špatné evoluční cestě.

Prostě se už ukazuje, že to není tak, že jako hned jak lidi zjistí, že jsme takhle zabíjený a že nám takhle strašně ubližujou, že se dějí takové bestiality, tak zakročí a všechno se změní ...
ne, nezakročí, oni nás obětují, aby se oni měli lépe.

Takže se z toho stává bestiální boj mezi lidmi nového věku, s hodnotami člověka a prasaty, doslova degenerativními tvory.

Mimochodem, existuje teze, že prasata jsou ve skutečnosti zdegenerovaná, původně lidská rasa. Že šli zkrátka s DNA dolů, až se vrátili na 4 nožičky.
Údajně lidské maso chutná trochu jako vepřové...




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter