Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 23.3.2023 (23:01:51)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Taky se říká "zprasit", ve smyslu znehodnotit, zkazit abnormální brutální debilitou, zhanět.
Kdo ví, kde je pravda, vědě se nedá věřit, jsou to lháři.
Třeba doopravdy byli prasata původně nějaká lidská rasa - podobnost mezi člověkem a prasetem mi připadá větší, než mezi člověkem a opicí a to, i co se týká mentality.

Navíc, mezi prasata a jejich směr vývoje už patří asi dost veliké procento populace.
Údajně je tento problém lidstva popsaný i v nějaké staré knize, která má být snad nejstarší na světě, někde jsem to viděla.

Že lidstvo si musí dávat pozor na svoji úroveň hmotného blahobytu, protože jakmile dosáhne tohoto blahobytu, rozjedou se u něj nevratné degenerativní procesy, které vedou k pádu celé civilizace.

Což si myslím, že je pravda, že to máme možnost pozorovat přímo před očima.
Typickým příkladem takové degenerace je západní Evropa, nejeden náš člověk, co se tam vydal, musel po návratu konstatovat, že jde o hloupé, neschopné, ale extrémně namyšlené lidi.
Kteří se s vážnou tváří ptají, jestli umíme používat příbor - třeba v Anglii.
Člověk je pak nemá rád....

Dejme tomu, že západní Evropa, který zbachrovatěla, duchovně nevzestoupila a vykořisťování ostatních bez soucitu se pro ně stalo normální, je typický případ. A je vidět, kam to vede - k hluboké degeneraci. Oni si tam myslí, že jsou schopní, ale prakticky jsou schopní jenom zločinů a idiocie.
Jinak jsou neschopní, všechno za ně musí dělat cizinci a oni sami jsou tak hloupí, že si neuvědomují historický kontext bohatství svých zemí, považují se za nadlidi a centrum civilizovanosti.
Proto se chovají tak strašně degenerativně a čeká je jenom pád dolů. Francie skončí pod vodou a pod Islámem, Německo taky, Belgie a tyto země pod mořem, Británie nevím, ale řekla bych, že Anglie si brzy přijde na to, že už dávno není nic vyspělého.

To je přirozená příčina a následek.
Zbachrovatění a následná degenerace.

Zkrátka jakmile lidská bytost dostane příležitost mít se dobře, po materiální stránce, zvykne si na to, přestane být skromná, zvykne si na něco, co je plošně v této společnosti považováno za nadstandard, co zkrátka nemohou mít všichni .... tak rezignuje na duchovní cíle, definitivně zapomene na soucit a ostatní začne bezohledně vykořisťovat, aby si udržela hmotný nadstandard.
Od té doby už není člověk, ale je prase a tento stav je neměnný. Jakmile jednou dojde k této prasečí degeneraci, už se to nedá zvrátit.
Z rozežraných bezohledných bohatých prasat, ne z nějaké kultivované aristokracie, ale doslova, z rozežraných bezohledných bohatých prasat už NIKDY nelze zpátky udělat člověka se soucitem k ostatním.

A protože ta hmotná rovina je naplněná, dnes, to už je ta hmotná, najedená rovina se všema těma zbytečnýma technikama, hadříkama, atd. .... tak skutečně, v této hmotné rovině je bezpodmínečně důležité se duchovně, spirituálně zvednou, přejít na další úroveň chápání, popohnat svoji evoluci, zkrátka projít duchovní evolucí dopředu, ne dozadu. Pokud k této duchovní evoluci za hmotně uspokojivého stavu nedojde, nenávratně přichází prasečí degenerace.

A v této prasečí degeneraci je už podle mě dost velké procento populace.
Hmotně mají, ideálně by chtěli víc, duchovně nemají a ani nechtějí.

A navíc, tato prasečí degenerace naprosto postrádá soucit - takže, nějaké oběti satanistů a NWO doslova nikoho nezajímají.
Ty prasata prostě nezajímá, že někde v podzemí nějaké zrůdy mučí, znásilňují a zabíjí děti zaživa metodami, o kterých se nikomu ani v nejhorších snech nezdá .... těmhle prasatům je to jedno, je to nezajímá.
Ty svině si to přečtou, udělají nahraný soucitný pohled, ale v jejich prasečích myslích to neudělá vůbec nic.
Ani nevěřím tomu, že "tomu ty lidi nevěří", to by museli být padlý na hlavičku a mít IQ houpacího koně. Ne, oni tomu věří, ale je jim to jedno.

Stejně pak je jim jedno, logicky, i to, co popisuju já - že NWO střílí na dálku aktivisty, režimu nepohodlné lidi, že je zabíjí a nechává zešílet.
Když prasatům nevadí mučené děti, tak jim pochopitelně nevadí ani to, co popisuju já.

Prostě, v jejich mentalitě stojí:
Ano, zabijte ty děti, ano, nechte zešílet ty ženský, ano, postřílejte ty aktivisty, ano, umučte je ....
protože já se potom budu mít dobře, moje prasečí mentalita vyžaduje lidskou oběť.


Tak se chová většina populace.
Prostě se nezvedli, duchovně a stali se z nich prasata.

Takže časem buď přijde záblesk, který ty prasata odsvítí, nebo časem vznikne apokalyptický boj o přežití, přičemž, teoreticky by měli být schopní přežít lidi, tedy ti, co se duchovně zvedli, protože jsou schopní spolupráce a neprocházejí tou degenerací, tedy jim to i lépe myslí .... a ti potom budou muset zprovodit ze světa prasata, aby přežili.

Protože prasata začnou útočit jako první, oni potom tu válku vyvolají.
Budou si chtít za každou cenu udržet svoji hmotnou úroveň.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter