Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 23.3.2023 (23:01:51)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.3.2023 >




Včera jsem měla zajímavé usínání. Nejdřív jsem dostala trochu obavy z jezuitů, když na nich nenechám nit suchou, pak jsem si ale říkala, že toto už mám za sebou, bitky s nimi a že mi nic nemůžou ... jak jsem o ně ale drnkla myslí, tak mi přistál do hlavy velice naturální pohled povislého bílého čůráka ... s velice sugestivním pocitem tělesného chladu ... s přesně tak míněnou nicotou sdělení - prostě s tou naturální mizérií toho všeho, včetně té marnosti bytí, která spočívá v existenci takového řádu, jako jsou jezuiti.
Je z toho povislý bílý čůrák, aniž by z toho byl jakýkoliv jiný užitek.
Zajímavé.

Byla jsem ráda, že jsem bílého povislého čůráka vystěhovala z mysli, usínala jsem, viděla jsem asi nějaké obrazy, už si je nepamatuju, pak jsem viděla nějaké podium, kde se srocovaly osoby, které byly různě znetvořené a působily děsivým dojmem, nesympaticky, pitoreskně a do hlavy mi neustále směřovalo, při tom obrazu - Putin ... Putin ... Putin ... Putin...
No tak to mě probralo zpátky do reality.

To jsou ty jejich programování mysli.
Takhle to funguje - hezky před spaním, místo večerníčku, pošleme všem lidem do hlavy obraz srocení obludných lidí na nějakém podiu a spojíme jim to s asociací Putin.
Většina lidí si to samozřejmě nevšimne, protože já jsem blázen a oni né, oni se svou omezenou ksindlovatou myslí si toho nevšimnou, proto já jsem blázen.

Ale děje se to a válcuje to všechny.
Takové obrazy, takové myšlenkové formy, taková hypnoza.

Protože je většina obyvatelstva duševně nicotná, tak hajlují, malí kriplové.
Prostě to na ně dokonale funguje, tahle hypnoza.

Zažila jsem to i s Elonem Muskem - jednak se mi jednou večer, při plném vědomí, dobýval do hlavy a já to zamítla a druhý den byl všude ve zpravodajství vykreslen jako pozitivní hrdina a jednou, za dob, kdy ho Křešová non-stop vychvalovala, mi najednou během dne přišla do hlavy intenzivní myšlenka, že mu křivdím, že on je ve skutečnosti dobrý...
Úplně jsem se v tu chvíli zarazila a napadlo mě toto programování mysli.
Taky že jo, pak to přešlo, stačilo tomu náporu odolat a nikdy více mě to již nenapadlo, že by byl Antikrist Elon Musk jakkoliv dobrý.

To stejné se mi stalo s očkováním.
Najednou, z ničeho nic, mi to přišlo takové bezpečné, dát se jít oočkovat.
Že se třeba pletu, že je to super.

Opět, to stejné, řekla jsem si, hrabe mi, co se mi to děje s hlavou, ten pocit odešel a už se nikdy nevrátil.

Ale skutečně je to projev tohoto podvědomého programování mysli.
Je potřeba s tím umět pracovat, mít vůči tomu nějakou rezistenci, ideálně si toho umět všimnout.

Většina lidí si samozřejmě myslí, že to je konspirace, že to by nám přece nikdo neudělal... protože jsou prostě vypatlaný a taky už nikoho nezajímají.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter