Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 23.3.2023 (23:01:51)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Ono aby se lidstvo dostalo z této sloty a dobře se zachovalo při válce mezi GF a Drako Impériem o tuto planetu a dosáhlo se toho osvobození, tak by muselo minulé epochy intenzivně pracovat na své spirituální kondici, podporovat bystrost, rozum i mystické poznání.

Právě kvůli tomu, aby se dalo o těchto věcech mluvit. Já o tom všem mluvím, co se mi děje, co zažívám, naturálně, jak to je, jak tomu rozumím...

proto jsem v této společnosti úplně na okraji, s nálepkou blázna a zombifikovaný dav jde a ničí a jde a ničí a jde a ničí veškerou naši budoucnost.

Ale já jsem tady kvůli tomu, abych mluvila, i když jsem blázen a podle této odporné společnosti nemám mít právo mluvit, nijak. Však i tento prostor jsem si dos drsně musela vybojovat.

Pravdu mají přece jenom pokrytecké, prolhané světelné sdělení.

A v tom právě cítím sžíravou nenávist vůči lidem, vůči těm omezeným kreténům, kteří nic nechápou, žádné nebezpečí, žádnou mystiku, nic prostě, idioti, totálně vypatlaný hlupáci, kteří potřebují, abych já měla nálepku blázna.

Ufff...

Ne, ono někde tohle peklo skončí.
Smrtí všech těch kriplů.

Až zbudou na světě jenom lidi, kteří se umí bránit, všímají si, mají zapnutý rozum, chápou souvislosti a okolnosti, rozumí rizikům, chápou, že programování mysli je realita atd. ... tak pak sundáme NWO raz dva.

Už mě nebaví, být blázen. Dřív mystici byli mystici, šamani byli šamani, ne blázni a okraj společnosti. To je úplně máklý, abych já, která chápe souvislosti a má poznání, který tady nikdo neposkytuje, měla nálepku blázna. Prostě mě to uráží a nechci už od této hloupé společnosti žádnou satisfakci. Chci je vidět mrtvé.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter