Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 23.3.2023 (23:01:51)


Tommo (Občasný) - 28.3.2023 > Ahoj. Ujišťuješ mě v mích hlubokých osobních niterných pocitech, vhledech a dále v mích nejistých, nepotvrzených vědomostí. Některé jsou ještě stále zahaleny v kouřové mlze, jiné vidím trochu jasněji a některé již v křišťálové kvalitě. Což je trochu ulevující.
Hospodářská zvířata nechápou svoje postavení. Denně mi vyráží dech, že nevidí souvislosti a zcela oddaně zdarma, přesvědčeni pracují pro NWO, pro svou zkázu. Degenerace. Pekelné elity to nepustí, prasoidi jdou na ruku. Znepokojující až mrazivé.
( Kolem..., v éteru je přitom takový žár, slunce stále v běhu :) )
Čekání na nějakého spásonosného vůdce je naivní. Všichni "roztažení" nechápou, že nyní je to na nich samých. Je to "jen" neskutečná skutečnost, nutnost začít u sebe, ve svém nejbližším kruhu, ve svém nitru. Fantastično je stále tu, nikam nezmizelo. Racionálně už můžete jít akorát tak do hlubokého análu. Je tu trošku něco jiného, opravdového, co bylo dlouho utlačováno. Elity to do nás smaží ještě jsme se ani nenarodily. 5G. Lidská mysl toho zvládne monstrózně více, možnosti jsou nekonečné. Bohužel mozky jsou konstantě tráveny, otráveny, nevyužívány v přirozené kvalitě. DNA anténa přeprogramována. Spojení přerušeno, ukradeno. Opětovné spojení ztroskotalo, jsme v tom sami. Ezo, jen jako další příklad nechutného tržního kapitalizmu. Loutkohry na bohaté a chudé, mocné, nemocné a malomocné. Tíživé, že.
Vše je tu, stačí "přeleštit" anténu DNA. Pravda a poznání ač pro každého jedince může být trochu odlišná, je jen nadřazený kosmický zákon, který je pro každého stejný.
Vyšší, přirozená, blízká i ta vzdálená inteligence klepe již dlouho, dlouho, neúnavně na dveře, už jí bolí ruka, nikdo nejde otevřít... Celé zástupy přišli na pomoc, nikdo je nevidí. Ubohost, co ?

Je to jak popisuješ. Někdy více, někdy méně, ale vždy je.

Záblesk ukončí všechno to techno temno. Jo, rád bych.

Moje rada podávána zcela zdarma pro všechny dny. Přichází pozdě, ale je to jen na každém. Zachráníte se ?
Lidé!,
hlavně se zamyslete! Nad sebou, nad svým nejbližším okolím, nad širším okolím, nad městem, nad přírodou, nad planetou, nad naší sluneční soustavou. Nad naší skutečnou historií.
(Celkem zábava odkrývat něco co máte celou dobu před očima. Jen opatrně, NWO Vás může..., ovlivnit.)
Nad naším postavením, nad naším potenciálem.

Základ je prohlédnout naprogramované iluzorní hodnoty. Může pomoct např. DMT, psilociybin,... , které umožní (podané nejlépe v přírodě, rozhodně mimo dosah 5G) nadechnout se vašemu totálně zanesenému mozku.
Jistě, mluvím o zakázaných látkách. A jistě jsou zakázány z důvodu toho, aby jste neskočili z okna! Přesně kvůli tomu! Protože vládám jde v první řadě o vaše zdravý a pohodu. Rozhodně nejsou zakázány z důvodu rozšiřujícího vědomí, kdy jste si schopni dát dohromady určité souvislosti, potřebné k prohlédnutí loutkohry, toxických vzorců řekněme, které nám byli a jsou podávány v obrovských dávkách. Pozor, nepodněcuji k toxikománii!
( Kvalitní kakao a honění si rozmočený frndy ega kolem růženínů s Rouranem a pod., bohužel nestačí. Jen dostanete další NWO jistič-vzorec do svého již tak méněcenného něco jako řekněme života, který taky žiji - nejsem nic víc, pozor - nic míň. )

STOP. Vlastně nechci nikomu dávat rozumy, vše je plně k dispozici nejen mě ale i Vám. Bylo včera, je dnes k vašim rukám a snad bude i zítra. Jen jsem chtěl smysluplně ukončit rozpohybovanou myšlenku.



Autorka snad promine, že píšu pod její sdělení, které nechci žádným způsobem poskvrnit či narušit.
Prostě jsem do vyhledávače, ze vší tý kolemjdoucí šedi - lži, nouze a stísněnosti napsal GF a první vyskočil hádej kdo. Chvíli se tu rozkoukával a první co bylo, že mi spadla brada a v hlavě jen tichá otázka. Kdo Si ?, Kde Si ?, nic co bych potřeboval, nebo chtěl doopravdy vědět. Popsáno je toho tu více než dost.


Pokud to tu zde má fungovat jen jako tvůj deník, svůj komentář/e smažu.
Jen u toho opět sedím, přemýšlím, rozmýšlím, čtu. Trochu jiná káva než na Seznamu, trochu jiný žargon, trochu jiná Patrola vědomostí - zkušeností, trochu víc pravda než lež.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Tommo
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter