Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 23.3.2023 (23:01:51)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Můj ideál je, že po záblesku bude dobře, protože ze světa zmizí ti, kteří jsou vyloženě zátěž.
Dle všeho má jít stejně již jen o hologramy, protože očkovaní měli být z povrchu zemského odstraněni, protože by tento svět rozvrátili.
Zároveň by zbytek neměl šanci proti tomu děsu jakkoliv uspět.

Proto byli ze společnosti odstraněni a nahrazeni hologramy pokročilé úrovně, tzn. není poznat rozdíl, nicméně při nějakém tom záblesku by měli zmizet.

Už tu není prostě jakákoliv šance, že by se společnost měla šanci jakkoliv obrodit, v daném počtu.
Ty zombies, ať jsou to hologramy, nebo ne, tak jsou neustále formátováni tím 5G, psychickým podvědomým programováním, viz. obludárium a Putin, jsou psychicky velice závislí na tom, co říkají mainstreamová média a co se sdílí v jejich societě.

Jde o to, že kdyby se teď náhle nějak prosadil jiný názor, najednou by byly všechny tyto věci s NWO, jejich vytahováním na světlo, všechny ty konspirace a mimozemšťani a MK Ultra atd. atd.., kdyby to začalo být populární a výhodné o tom mluvit, tak na to najednou všichni budou mít dobrý názor, všichni najednou budou osvícení a předhánět se, kdo k tomu co řekne.

Jenže, to je to, kdo o takové lidi stojí?
To je, kam vítr, tam plášť.

60% a více populace je tohoto typu - všechno je jim u zadku, nemají sebemenší společenskou odpovědnost, bez ohledu na typ sociálního postavení, výši funkce atp., absolutně postrádají sakrální rozměr života, který by je nutil chovat se odpovědně.
Ty lidi, bez ohledu na to, co chápou, nebo nechápou, budou vždy dělat jen to, co je pro ně výhodné v rámci uznávaného formátu myšlení té dané společnosti.

Ti musí pryč, to je nejhorší zátěž.
Navíc, tito jsou plně zombifikovaní - nemají téměř žádné vlastní myšlení.

Pak je nějaká část obyvatelstva, která už má třeba složitější parametry myšlení, ale zase je zkažená, nebo nějak vrtkavá, nejasná, prostě by taky dělali problémy v budoucnosti.

Do budoucnosti by se měli ideálně dostat pouze lidé, kteří mají ustálený sakrální rozměr života a v této současné společnosti jsou de facto znevýhodňováni, respektive jejich jednání a jejich pojetí života je nutí chovat se vymezujícím se stylem vůči "normě", navzdory tomu, že je to pro ně nevýhodné.
Ty lidi jsou v drtivé většině zapráskáni náboženskými koncepcemi minulosti, což průběžně popisuju, v čem to ak zhruba tkví, v drtivé většině ignorují techno-okultní reality doufajíc, že je ochrání Duch, ale rámcově, ač jsou jejich přístupy de facto ne příliš funkční a nic úplně neřešící, alespoň rámcově nepřekážejí, pokud nejsou jeblí náboženští fanatici.

Tam spadají všechny psycholožky, esoteričky, citlivé senzitivní paní a jejich mužské protějšky, vydání téhož, kteří mě kupř. považují často za osobu, která je třeba nějakým způsobem zajímavá, ale přesto vůči mě mají často korigující a vychovávající postoje.

Prostě nechápou, o čem píšu, jejich náboženské koncepce duchovního smýšlení jim nedovolují to přijmout, i v té syrovosti, že toto vůbec nevypadá jako růžový obláček.
Protože je to blíže realitě.

Skutečně vykazuje dobré spirituální prostředí ducha i mysli a stupně "použitelnosti" maximálně 15% populace, tedy že jsou otevření, a na určitém stupni vývoje, že toto moje sdělení se do toho nějak vstřebá a nepřekvapuje je to, ani nijak nenarušuje, prostě že mají takový rozměr chápání a ducha, že dokážou přijímat i realitu, dokážou s ní formativně i případně něco provést a vnímají odpovědnost vůči společnosti a jejímu vývoji.

I z těch ale většina nic až tak moc nechápe.

Tyto věci doopravdy chápe jen málo lidí, určitě pod 3% ve společnosti. Ti rozumí tomu, že se děje největší zločin v lidských dějinách, zrůdnost a bestialita, nemající jakékoliv obdoby.

Takže až zůstane na světě těch 15% držáků + ten počet těch lidí, co jsou schopni bezpečně přejít na lidské způsoby žití a pochopit, co se tu děje, což by ve výsledku mohlo dávat tak tu 1/3 celkové dosavadní populace, tak pak teprve bude dobře.

Zkrátka není šance, že dokud se nezbavíme zbytečného nákladu zombies, že se tato společnost má jakkoliv možnost vyhrabat z toho, v čem je.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter