Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 23.3.2023 (23:01:51)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.3.2023 > Tommo> 



Ne, že by mi vadilo naprosto, když někdo něco napíše, když je to s nějakým obsahem atd. ... ale už zkrátka budu o hodně opatrnější, protože to, jak jsem to tu nechala na volno, ať se všichni vyjádří, zle se mi to vrátilo.

Já totiž nejsem léčitelka, ani koučka osobnostního rozvoje, prostě jenom popisuju tu svoji syrovou zkušenost, která je extrémní a právě pro obsah toho sdělení si vymiňuju, že nemusím vůbec nijak splňovat nějaké normy "slušného chování", nebo "zodpovědnosti". Nemám ráda, když se na mě někdo přichytne jako na nějakou vědmu, že mu mám jako poskytovat jakýkoliv komfort - paranormálně si zjišťovat, kdo ten člověk je, radit mu s jeho vlastními kontakty, případně tu vytvářet jakýsi "poučný kroužek".
Protože to tu mám jako takový varný kotlík výpověďi ze svého zážitku a nikdy nevím, kterým směrem se celá událost bude dále vyvíjet a naprosto mě vytáčí, když si mě někdo plete s léčitelkou, nebo si jakkoliv uzurpuje, co mám, nebo mám dělat, nebo psát a myslí si, že mě může korigovat a chce, abych byla reprezentativnější.

Proto už nechci úplně dovolit ten stav, kdy by tu byly nějaké živé debaty, protože já běžnou bezohlednost jednání těchto turistů po ezo figurkách nedokážu zvládat - viz. nejsem léčitelka / ani nevedu profi web.

Jinak k tomu, cos napsal:

Ano, v podstatě s tím souhlasím, ta degenerace je viditelná a myslím si, že ve své podstatě je nezvratná, protože nevěřím, že si to většina těch prasoidů uvědomí, že je něco špatně.
Fakt si myslím, že víc jak 60% je nevratně už na špatné cestě a taky doufám v záblesk. Horší by bylo, kdyby nepřišel, pak považuju tuto hromadu pokleslých bytostí za obrovský zatěžovací problém, proto doufám, že přijde.
Vlastně v tom nejsme sami, mimozemšťani tu jsou, dle mého se ani nijak zvlášť neskrývají, ale většině lidem chybí otevřené vědomí.

To otevřené vědomí je záležitost myšlení, chápání reality. Je fakt, že někdy pomůže vylézt ze zaběhaného schématu vnímání droga. Ale já znám jenom konopí, nikdy jsem jiné drogy nezkoušela, protože od malička mám hlasy a paranormální vjemy a doslova bych se bála se vystřelit nějakými psychedeliky se svou psychickou konstitucí, protože co já mám na THC, to někdo nemá ani na koňských dávkách LSD a obecně, drogy jako takové nejsou prostě bezpečná cesta, mají tendenci otevírat spíš nižší světy.
Ale souhlasím, že v nějakém smyslu drogy mohou pomoci. To THC je droga, kterou GF dost toleruje, zřejmě je specifická. Podle mě je to o tom, že poskytuje určitou míru kontroly a zároveň pomáhá snázeji chápat dimenzionální reality a spojitosti. A také je antidepresivum, pokud je vyrostlá na Slunci, to je základ.

No jo - už to tu beru jako svůj šílený deníček, protože tu můžu napsat i tu šílenou bizarní pravdu. Štve mě učesanost těch uhlazených zpráv od mimozemšťanů, kterých je internet plný.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter