Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 23.3.2023 (23:01:51)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.3.2023 >


V tomto ohledu, že nejsem léčitelka, ani osobní kouč - to je právě ten největší problém celého tohoto ezo - prostoru, který je nepřiznaný, neřešený, ale je a je veliký.

Jsem totiž dost výjimečná, tím, že se nemontuju do léčitelství, ani osobního rozvoje, nemám žádnou guru praxi, nezakládám sektu atd.
To je tím spojením, co mám. Tedy Galaktická federace. Všimla jsem si, že dost často ti, kdo píšou pod hlavičkou Galaktické federace, jako nějaký jejich poslové, jenom píšou. Třeba Aurora Ray.
Ani netočí videa, prostě nevedou ten typický, zavedený styl, nejsou léčitelé, nemají osobnostní kult, jenom produkují nějaké texty.

To dělá Galaktická federace.

Co jsou taková ta videa s hlavičkou Galaktické federace nevím přesně, ale většinou jsou to zase nějaké namluvené texty doplněné obrázky.

Neexistuje prostě "guru", hlavní vůdce hnutí Galaktické federace, nějaké hnutí, s postavou, ke které je možné se obracet.
Tak je to správně.

Ale pak jsou další a další skupiny, různé entity a galaktické vlivy, galaktické mafie, ale třeba skupiny entit i dalších zájmových vlivů.
A tyto inteligence a entity v channelingovém kontaktu mnohokráte hecují dotyčného, aby si zavedl léčitelskou praxi.
Ale ti léčitelé kolikrát nepřiznají barvu a to je ten problém. Kolikrát je to ženská, která má prostě nějaký kontakt a protože ji to tak vytrhlo z reálných možností zvládat běžný život, stala se léčitelkou, vědmou, čarodějnicí.

Podle mě, každý takový léčitel by měl přiznat barvu. Bavím se s tou a tou entitou - archandělem Michaelem, světelnými Plejáďany, nebo bandou starých božstev, ze kterých vstávají hrůzou vlasy na hlavě.
Ať si dotyčný, kdo se chce léčit, rozhodně, jestli se s takovou entitou chce nechat léčit.

Léčitelé mají kolikrát třeba toho archanděla Michaela - podle mě jde o mocnou galaktickou kliku vyšší inteligence, která jde částečně proti plánům Galaktické federace. Nemyslím si, že je to škodlivá entita, je magicky velice mocná.
Ale nevěřím ji první poslední i s navijákem.

Kdyby všichni přiznali barvu, s kým se vybavují a kdo je vede, dala by se udělat nějaká databáze těch entit v porovnání se zkušenostmi a prožitky těch, co se do náruče těchto entit oddali a nechali se tak vést, nebo léčit.

To, co popisuju já, je v podstatě bojová role během dimenzionální války na straně GF a píšu to proto, že já jsem informace toho druhu, co produkuju, naprosto postrádala.

Když jsem potřebovala najít něco, co by jakkoliv potvrdilo, či definitivně vyvrátilo moje zážitky, bylo toho málo.
Pavel Roško mi pomohl, ač si u jeho zážitků vůbec nejsem jistá, o co přesně vlastně šlo, ta Válková, která mě později ale skoro stejnou měrou, jak mi pomohla, následně smetla, ta pomohla tím, že přiznala válečnou notu této události, že vůbec jako první potvrdila existence funkce "bojového mága", ve vztahu s těmi mimozemskými rasami. Pak občas někde nějaký kusý střípek, co vypadl z nějakého informátora.

Ale chyběl mi někdo, kdo řekne jasně - s těmito se bavím, takhle vypadají, tito jsou naopak špatní, takto vypadají, takto se chovají.

Je jedno, jestli to souhlasí, nesouhlasí s prožitky toho koho.
Já sama mám zkušenost, že když jsem lítala ve stavech, kdy jsem věřila Šivovi, jako té inteligenci a na něj navázanou galaktickou mafii, poznala jsem spoustu božstev, kultů, mystérií atp., ale byla jsem extrémně vystresovaná a zmatená, slabá. V té době jsem stejně ani nebyla schopná někde něco produkovat, s tím jsem začala, až když jsem přistála na první stabilní plochu.
A do té doby, ve své nejistotě, kdybych narazila na výpověď, která se mnou úplně nerezonuje, nebo jenom zčásti, což uvádím jako příklad tu Válkovou - tak prostě jsem si řekla - hm, to je, hm to ne, ale nešla bych se s ní hádat. Naopak bych ocenila, kdyby bylo víc takových Válkových, tedy, že mluví konkrétně, aby se člověk mohl lépe zorientovat. Přičemž, na sobě si uvědomuju, že i kdyby sdělení toho koho se mnou nerezonovalo, i tak by mi to pomohlo, jako vymezení se. Vím, že člověk, který má tuto věc v hlavě a chce se zorientovat, hledá autentické informace, žvásty světelných Plejáďanů jsou mu doslova k ničemu. Potřebuje se zorientovat v kultech, v silách, se kterými je v kontaktu.
Na tom velice záleží.

Já jsem si to tady ověřila. Jedna slečna napsala:

"Beztak náš světelný osvícený a všemocný Aurí dostal od Anubise na prdel za ty bludy a co tam vymýšlel. Takže já říkám...Team Anubis :D :D :D "


Já odepsala:
"A s Anubisem - já mám s tímto božstvem spíš negativní zkušenost, jenže to můžu říct o skoro všech božstvech."

Odpověď zněla:
"Tak já to říkám s tím Anubisem tak naschvál ze srandy. Souhlasím s tebou :)"



.... no, za čas se Anubis projevil, ta samá osoba si na mě dovolila hodně zle, zkrátka ten první výrok jasně prozradil vřelý vztah k tomu božstvu, sympatii a důvěru.
Ten druhý výrok byl lež.

Jenže Anubis spadá pod galaktickou mafii a je nepřítel Galaktické federace.



Takže myslím si, že by bylo ideálně úplně nejlepší udělat kartotéku božstev a kultických sil a inteligencí. Jenže to systém nedovolí, protože to je moc objasňující.

Tak pomáhám něčemu takovému alespoň nějak.

Ale nejsem vědma, neposkytuju žádné služby, léčitelka, se svou činností jsem absolutně venku z oběhu peněz, tato činnost není komerční.
A ani neposkytuju nějaké poradenství, protože zrovna toto pole kontaktu s údajně mimozemskými rasami je minové válečné pole, mezi MK Ultra a skutečnými galaktickými inteligencemi a když se k takové činnosti svolím, dělám ze sebe terč pro galaktickou mafii.
A určitě neoplývám nějakými léčitelskými exorcistickými silami, kterými bych mohla případně někoho léčit.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter