Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 23.3.2023 (23:01:51)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 




Kartotéka božstev a kultických sil by byla úplně super.
Já si totiž myslím, což by se tedy muselo ověřit, protože to je jenom teze, že to má racionální smysl, že by se zkrátka ukázalo, že ty jednotlivé inteligence s konkrétními názvy, které na člověka působí, jsou reálné, mají svoji povahu.
Že to je realita. Že to jsou objektivní existence a budou se v něčem projevovat stejně, i přes různou povahu těch psychickcýh médií.

Kupř. Archanděl Michael a Aštar Šeran.

Znám 2, jeden už je mrtvý, kdo byli ve spojení s Archandělem Michaelem - oba měli velice podobné názory a postoje vůči mimozemšťanům, negativní, zamítavý a vždy byli proti GF a považovali je za zlo.

Aštar Šeran - kdo je s touto entitou ve spojení, začne jednat sektářsky, začne ze sebe dělat duchovníhoo vůdce, stavět kult osobnosti, plácat nesmysly a zakládat sektu.

Jsem přesvědčená, že kdyby se vytvořila taková databanka podle reálných zkušeností s konkrétními entitami, jasně by vyšlo, že ty entity jsou pravda, každá má svoji povahu, svoje plus a svoje mínus.

Proto mi není jedno, kdo k čemu inklinuje - inklinace k Anubisovi, nebo jakýmkoliv starověkým božstvům, případně k Drakům, v podstatě bez výjimky značí příslušnost ke galaktické mafii a dá se od nich očekávat nepřátelství vůči tomu, co říkám já. A kruté výpady proti mně, protože GF a galaktická mafie je v nepřátelském vztahu.

Ve starodávných božstvech neexistuje pozitivní channeling, ač přiznávám, že jsem takovým obdobím taky prošla, kdy jsem se seznamovala s různými božstvy, považuju to buď za útoky galaktické mafie, nebo případně za útoky MK Ultra.

Nevím, o co přesně šlo, jsem jediná, kdo o něčem takovém mluví skutečně a má zájem rozsvěcet světlo a zjišťovat pravdu.

Léčitelská a ezoterická sorta obecně tento zájem absolutně nemá, protože je vysoce pravděpodobné, že kdyby se zjistila pravda, musí svoji živnost pověsit na hřebíček.
Myslím si, že kdyby byla povinnost, že každý z těch léčitelů musí přiznat, s kým se vybavuje a koho používá pro léčení svých pacientů, valná většina by skončila, protože by si museli přiznat, že se za svoji podivnou podezřelou entitu stydí. A než toto přiznat, raději skončí.

Vládne tmářství a stupidita. Není zájem cokoliv rozkrývat.
Přitom jsem přesvědčená, že kdyby se sundal závoj cudnosti, mlčení, studu a nefalšované idiocie, kterými jsou všechny ty nedotknutelné léčitelky a vědmy zahaleny, objevila by se galaktická mafie, nějaké těžkotonážnější magie z galaxie, nějaký malí astrální zločinci a jestli by tak 1 z 10 byla prokázána, že je s ní přínosná entita a něco doopravdy umí, byl by to úspěch.

V této věci je nejvýhodnější mít co nejracionálnější myšlení - čím víc náboženské a mytologické víry, tím má MK Ultra snadnější práci.
Naštěstí mě to po nějaké, ne až tak dlouhé době přestalo bavit, tento mytologický kabinet a začala jsem se více soustředit na skutečné osobnosti a povahy a jednání těch, co na mě mluví.

A zbytek jsem začala ze své hlavy vyhazovat.

Obecně pochopitelně vždy šlo o to, vyndat z hlavy agresory.
Dnes už to tak je, že agresoři, které jsem chtěla zničit, zabít, hlavně vystěhovat z hlavy, jsou pryč, zůstala GF.

Celkově by mělo být NWO již mnohem více poraženo. Ptala jsem se třeba na ta děcka na adrenochrom, tak to je podle GF už stoplé a doufám, že mě jenom neutěšují. Prý už to zastavili a uživatelé tohoto svinstva už kupují jenom čím dál víc drahé zásoby tohoto adrenochromu z minulosti, přičemž tím prý způsobí extrémní finanční krizi.
Protože to je záležitost zhýralých "elit", těch, co mají peníze.

Kéž by, ráda bych viděla všechny tyhle ksindly, co toto dělali, podporovali a užívali, mrtvý, rozemletý v mlýnku na maso, hozený do jadernýho reaktoru.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter