Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 23.3.2023 (23:01:51)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Ta pokleslost společnosti je gigantická.
Což se nakonec odráží i v té tzv. duchovní krizi společnosti, kdy se ukazují všechny tyto dosavadní spirituální směry, náboženství a poučky jako prázdné, bezzubé, o ničem, nefunkční.

Protože já si nemůžu pomoci, ale to, co se u nás děje, prostě není duchovní. Ta ezo-scéna, která je na internetu, sestává z obchodníků s vizemi a prázdnými žvásty a nevím, co tedy ti křesťani, ale co jsem tak zaregistrovala, to jsou prostě kýčovité náboženské nesmysly, opakování dogmat a hezké obrázky.
Nikde nikdo nic neříká, co by bylo doopravdy co k čemu. Protože podle mě nikdo to z těch duchovních nechápe, kdo se považuje za duchovního a není "zasvěcenec".

A být zasvěcenec znamená vědět o podzemí, o mimozemských sálech, obecně o technologiích, o techno-okultních reáliích, o mimozemšťanech, starých kultických silách atd., tedy o tom, o čem tu mluvím já, jenže já nejsem klasický zasvěcenec, já jsem projev doby, kdy nacisti a židovští zločinci, zneužívajíce mimozemské vlivy, už od počátků s Marií Orcis, chtějí definitivně ovládnout svět a populaci formou technicky udržované hypnozy, kontrolou myšlení, vyvinutou v rámci projektů MK Ultra.

Takže mě chránila od začátku Galaktická federace a já se stala takovým zasvěcencem, do těchto reálií, ale takovým polozasvěcencem, kdy chápu a vím, jen to, co mám chápat a vědět a mám to v nějakém schémátku. Ale určitě to není nějaká standardní technika, nebo projev toho, jak tyto věci mají fungovat.
Prostě jsem se zapletla do dimenzionální války.

Podívala jsem se po delší době na Elenku Dannan, co ta bude produkovat, protože se u ní stává, že to, co vnímám já, ona nějak reflektuje taky, ale z té nacistické perspektivy.

https://youtu.be/2Mbn1IO3RYk?t=6

Tak nezklamala, ze začátku je to tedy dlouho nudné o pejskovi a kočičce, jak jdou duchovně vpřed, ale v druhé polovině se trochu rozpovídá, zavrhne veškeré channelingové kontakty veskrze, jak je jejím zvykem a říká, že nyní jsou tady ti její oblíbenci z Alfa Centauri a další a ti že budou dávat lidem technické návody, že se jako hmotně přijdou podívat a dají jim technické návody, které jsou funkční.

To by odpovídalo tomu, co píšu, že je tu hodně 4D verbeže, o kočičí rase jako galaktické armádě se zmiňuju jen já, ale jestli tady řádí mimozemšťani od nácků, tak je dobře, že tu je někdo, kdo umí dělat bezpečnostní jištění.

Toto je styl nácků - dovolávat se verbeže ze 4D, zotročených ras, které ovládají Drakoniáni, tahat z nich technické návody.
Dokonce si na to zařídili ty tajné společnosti, jako je ten VRIL, či jak se to jmenovalo, kde byla nejznámější tvář ta Maria Orsic, které se skutečně podařilo skrze tyto kontakty získat funkční technické návody na pokročilější technologii.
Jenže od špinavých ras 4D, které podléhají Drakům, takže to byla špinavá čertovina, akorát nacisti pragmatickým tahem na bránu předčili žiďáky o levely, tou drzostí.

No a my tady teď máme NWO a MK Ultra kontrolu mysli.
Supr čupr, jsme nadšený.

Když jsem lítala v chaotických dobách té války, byla jsem právě obsedaná i těmito rasami 4D, jenže já nejsem technický typ, takže do mého mozku by nastěhovali leda tak trojčlenku, kdybych neměla 5D rasy Galaktické federace, tak by mě ta nízká verbež sežrala.

Tehdy mě právě pokládali do poloh takové pokleslosti, dejme tomu prostředí sit-com Červený trpaslík, prostě tato nižší, jakoby vagabundská identita, bez ohledu na vtipnost toho sit-comu, mluvím vyloženě o prostředí, jako takovém, bylo to prostě takové pokleslé. Galaktická federace má světelné prostředí, není to potemnělé, ani spirituálně, nebo morálně pokleslé.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter