Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 23.3.2023 (23:01:51)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



V průběhu dimenzionální války byli žiďáčtí krokodýli tak nějak uprostřed, spíš v horší půlce v sérii zla, které se tu dělo. Ale rozhodně nebyli to nejhorší, spíš reptiliáni, starý, seschlý, který si udělali úchylné vztahy se žiďáky, za celé ty věky. A to, co tu běželo, byl ještě horší level. To už vlastně bylo dobrý, když jsme začali likvidovat starý žiďácký krokodýly a stěhovat je pryč.

Zdá se, že se kvůli horlivým náckům ještě v první polovině 20. století, díky jejich fanatismu technokracie a ochotě dát duši nějakým šmejdům z galaktické mafie, a později kvůli nějakým jejich časoprostorovým pokusům a dalším, podařilo otevřít brány z naprosto zlých vesmírů, kde byly takové ty šedivé mimozemské přízraky s černýma očima, zlé vzteklé robotické bytosti, extrémně zlá elektrická zvířata, úporné obří hmyzí bezemoční a bezrozumové bytosti .... že proti tomu vypadal přestárlý žiďácký satanistický šupináč skoro jako dobro.

A běžná galaktická mafie vlastně jako sympaťáci, protože měli normální strukturu lidské mysli, sice satanistickou, ale lidskou strukturu mysli.

Vlastně je dost velký zázrak, že se mi podařilo uchovat ve své mysli vztahy s Galaktickou federací a v jejich hodnotách se vším tímto bordelem probrodit, aby nakonec zůstali jenom oni a všechno to spodní už bylo odřízlé.

Jsem ráda, to, co se děje doposud a nyní, je zatím nejstabilnější rovina, na které jsem doposud stála, od začátku dimenzionální války.

Ale myslím si, že drtivá většina lidí je položená v mytologických hodnotách chápání, ono je nutné myslet pragmaticky jako nácek a přitom se ale držet lidských hodnot, etiky a transcendence.
Ne ovšem té ulízané pseudohumánní, která je ryzí debilní satanismus. Protože nemyslí na zájmy celku.

Zdá se, že nejpravdivější konstrukce toho, co se děje, je zkrátka nacistické MK Ultra + old school žido černá šlechta, která spřáhlá s tím Drako-impériem přes ty jejich kamarádšofty se zotročenými rasami ze 4D, kteří předstírají skrze technologie 5G a HAARP božstva a snaží se vyvolat mytologickou náladu, aby dokonale ovládli mysli obyvatelstva, ... tak tito zkrátka těmito prostředky ovládají a hypnotizují lidi, ty nepohodlné, kdo je vidí a mají reálné parapsychické schopnosti, se snaží buď ovládnout a dostat na svou stranu, nebo je zabít ... a proti nim je reálný galaktický mimozemský element, kterému se říká Galaktická federace.

A tato Galaktická federace má zájem probírat do reality a v těch mytologických polohách člověka udržuje jen tehdy, pokud musí, protože toho člověka by realita zdrtila.
A jakmile se člověk začne otřepávat z mytologických pitomostí, tak začnou člověku vysvětlovat realitu.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter