Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 23.3.2023 (23:01:51)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Jenže do reality je schopno se dostat jen minimum lidí, absolutní většina zůstala zaháknutá ve sférách MK Ultra, tedy ve vlivu 4D entit, zotročených ras a Draků.

Proto se na internetu děje to, co se děje. Nejsou informace a vše vypadá, že řešení má přijít z USA, že zkrátka řešení přijde ze západu.
Q-Annon, Gesara Nesara, GFS, všechno žvásty protistrany.

Sama ze své zkušenosti vím, že já jsem byla schopná něčemu více rozumět, ustálit se, stabilizovat se, až když jsem nemilosrdně vykopla všechny podvraťáky ze 4D, kteří byť jen náznakově měli slabost pro Dráčky a byli ochotni jim rozumět.
Pak teprve jsem tady začala psát - v listopadu/prosinci 2020, kdy měl můj největší spojenec ze 4D u mě už výrazně zle nahnuto a hned v lednu jsem ho vykopla naprosto.

Tou dobou už jsem důvěřovala pouze Galaktické federaci, všechny nepřátelské elementy jsem už měla odřízlé v tom smyslu, že jsem proti nim otevřeně bojovala a nedůvěřovala jim.
Pak teprve jsem začala psát, do té doby bych si jednak netroufla, protože bych neměla sebemenší jistotu, ale taky bych byla natolik ponořená v chaosu a kultických traumatech, že bych toho nebyla úplně schopná.

Proto podle mně na internetu neexistují výpovědi, které dávají hlavu a patu a platí tento jed, co mi nalil chytrák, co se mi chtěl pomstít:

"Ale prosim tě ... co ty víš o kontaktech ostatních??
Evidentně vůbec nic 🙃"

Je to tak, nevím o nich vůbec nic, protože žádné výpovědi nejsou. Je to zřejmě kvůli tomu, že valná většina nakontaktovaných, která má nějaké channelingové, telepatické spojení, je pohlcená v problémech toho 4D, tedy žije v chaosu a pokleslých energiích a podléhá té hypnoze MK Ultra a ani není schopná kompaktní výpovědi, stejně tak jako já, dokud jsem všechny ty kurvy neprohlédla a nevyhodila ze svého informačního pole.

A kdo má čistý kontakt s GF, má mluvit, já jsem z nich tedy celá potentočkovaná a považuju za absolutní povinnost o nich informovat.
A zdá se, že k výpovědi je člověk puštěn až potom, co se dostala na stabilní úroveň spojení s GF. A takových lidí je zatraceně málo, kdo jsou schopní to vnímat alespoň tak racionálně, jako já.
Proto neexistují výpovědi tohoto typu a jsem jediná.

Nevěřím na nějaké mlčící osvícence. Ne, ty lidi mají v hlavách chaos a trpí osobnostní dezintegrací, proto mlčí o svých kontaktech. Protože vědí, že jejich zážitky jsou špinavé a pokleslé a že o nich nemohou mluvit, že by vypadali jako úplný blázni, protože to nedává smysl, je to příliš fantasy a zamotané do mytologických reálií a osob a mnohdy je to vyloženě pokleslé.

O tom mám celou skoro dvou letou epochu, o zážitcích, o kterých moc nemluvím, protože to nedává smysl a není to důležité.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter