Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 23.3.2023 (23:01:51)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Tehdy jsem zažívala série nejrůznějších příběhů, cpali mi identitu jedné egyptské bohyně, kterou jsem naštěstí nebrala až tak vážně, takže mi později nedělalo problémy přijmout, že si ze mě někdo dělala prdel.
To bylo asi zásadní, tyto taktiky MK Ultra, jak jsem to zažila na sobě, jsou na tyto kultické vlivy zaměřené. Oni jsou zaměřeni na všechno sakrální, posvátné, náboženské v člověku. Proto mu poskytnou veškeré postavy, které se objevují v náboženském spektru planety, ke kterým má ten člověk nějaký vztah a přiřadí člověku nějakou takovou náboženskou identitu, nějakého božstva.
Tím člověka zapletou do velice vysilujících pocitů zodpovědnosti a pokud člověk plně přistoupí na jejich hru a ztotožní se třeba s tou mytologickou starodávnou bohyní, nebo bohem, velice brzy se absolutně vyčerpá.

Navíc, ty příběhy, které tyto Drakoniánské struktury, inteligence, které mají jako nástroj i umělou inteligenci a hlavně tyto podrobené otrocké šašky ze 4D, různé mimozemské, nacistické, lidsko nacistické a často židovské, ale pochopitelně i jiné, obecně satanistické otroky ... tak ty příběhy a reálie, do kterých tato banda zamotává, jsou bezútěšné, hrdinské, vysilující, ale bezútěšné, pokud jim člověk podlehne, je brzy zamotán do pocitu bezvýchodnosti a nutnosti věčného hrdinského boje.

Plus do toho má pocit té monumentální, svaté, kultické roviny sil a odpovědnosti, kdy zná plno bohů osobně a cítí se tím být zavázán.

Kdybych byla nábožensky laděná a doopravdy nějak zatížená na uctívání a okultismus, kdybych nosila křížek, nebo věřila na pentagram, hexagram, jakýkoliv -gram .... tak bych tu zjebanou špinavou chásku nedokázala vyprovodit.

Naštěstí jak mám mysl vesměs heretickou, tak jsem šla v odvaze dále a dále, až jsem narazila na reálné dimenzionální, vesmírné inteligence, které dobře hodnotily Galaktickou federaci a vedle kterých tito MK Ultra nicoty byly slabé, bály se jich, zrazovaly do nich a tím se začali prozrazovat.

Protože tyto zážitky a tento typ napadení od MK Ultra končí v drtivé variantě případů na psychiatrii, nebo sebevraždou a ti, kdo to přežívají (a to mohou přežívat jen díky spojení s vyššími silami), žijí ve zmatku a nemají na věci racionální náhled a jsou zatíženi kultickými traumaty ... tak proto vévodí tajemno, tmářství, jakoby hlídání si svého tajemství, neochota vypovídat, obecné zmatky, které způsobují nezodpovedné osoby seroucí se do věcí, do kterých nemají vhled atd.

Aby se totiž rozkryla pravda, muselo by se vedle sebe dát hodně výpovědí mého typu.
To znamená výpovědí lidí, které tato společnost běžně likviduje.
Ty výpovědi by rozkryly, s velikou pravděpodobností, že to je mytologický bordel, který nedává žádný smysl.
Ale přesto by se v tom mohly najít fakta, která jsou platná u všech.

Pro ty, kteří by dali svoje výpovědi všanc, by to bylo extrémně bolestivé, protože by to přímo útočilo na zbytky jejich osobnosti a kultické trauma.
A tato společnost zrovna s takovými lidmi nemá sebemenší slitování, jsme pro ně exempláře, ne lidi.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter