Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 23.3.2023 (23:01:51)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Ten můj bezútěšný příběh ve 4D, kdy jsem měla přiřazenou jakousi identitu mimozemské bohyně a měla jsem i definovánu identitu, čistě mimozemskou, bych klidně mohla vydat jako nápaditý scifi-fantasy román. Ale nechce se mi :-D Byl to příběh abnormálního násilí, psychické surovosti, extrémních hrdinských činů a nápadů atd., rozhodně však z toho nevedlo nějaké východisko.
Třeba Válková vlastně popisuje ten svůj příběh mimozemské identity sice v trochu jiném naladění, daleko monumentálnějším a válečnějším a navíc do toho má silně zakomponovaný prvek vlastní viny, což já neměla, ale jsem si dost jistá, že to má nainstalované do hlavy právě od těchto kruhů MK Ultra, 4D galaktické mafie, prostě to nese tyto rysy. Což mě utvrzuje v tom, že to všechno, co se děje, má reálné obrysy, protože Válková uveřejňuje svoje prožitky a náhledy, které získala kvůli napadení, resp. události typu, která se stala i mně. A poznávám základní konstrukci toho napadení.
Jenže, já nikdy nevěřila Drakům a zřejmě mám jinak konstituovanou psychiku, méně zatíženou sociálním tlakem a zaťatostí, dejme tomu, že jsem tomu 4D utekla a podařilo se mi z jejich vlivů vyvléknout.
Ona svoji odvážnou výpovědí a vůbec svým otevřeným vystupováním, ač třeba dělá chybu, podle mě, že jim baští ty příběhy, kde kolik rozflákala planet, udělala hodně jasno.
Tohle je prostě MK Ultra, takto zamotají člověka, pokud ho dostanou na svoji stranu, vědomě či manipulací.
Já myslím, že jestli jednou pochopí, že nic z toho není pravda, že vůbec není žádná krvavá bohyně starověku a že nemá na svědomí vůbec nic, úžasně se ji uleví.
Já s tím pocitem žiju normálně, že za nic nemůžu.

Ti, co jsou chyceni těmito MK Ultra a 4D galaktickou mafií, mají tendence, jak jsou posedlí, jít proti reálné Galaktické federaci, vědomě, nebo spíš nevědomě, jako výsledek působení zvnějšku. Zkrátka jsou napíchlí a fungují jako agenti, posedlé osoby, které mají ovládnuté vědomí.

V případě, kdy jsme všichni tak nějak oběti MK Ultra, je vysoce nežádoucí, aby na nás společnost jakkoliv pohlížela jako na viníky.
To je naprosto zvrácené a nebezpečné je, že společnost je tak brutálně tupá, zhypnotizovaná a propadá se mentálně do středověku, že se staré zapomenuté, kultickým strachem rámované "hony na čarodějnice" mohou stát opět skutečností.

Zatím se takto brutálně napadají jenom oběti MK Ultra mezi sebou a poškozují si navzájem nejčistší ideály a zájmy.

Teď už ani nemluvím o tetkách, to jsem četla na tom tadesco a musela jsem se smát, jedna tam mluví o NWO a jejich temném labyrintu a složitých etických otázkách a teta do toho - tady mladá, ať se jde předvádět jinam, já to měla taky těžký, 3 děti a sama a řekli jsme vysoké vibrace, tak ať vypadne ....
To je tak pro zasmání, tyhle tety, co totálně nechápou, která bije, jsou všude. Stejně jako spekulanti o světových problémech, nebo náboženské usměrňovací paní s láskou - to je všude, ale o tom nemluvím.

Vynechám z toho i všeobecnou existenci umělé inteligence a záměrných trolů, tedy vynechám nejhorší etické, záměrné zlo a podraz na naivních myslích uživatelů internetu.
Oběti MK Ultra, tedy osoby, které jsou jakkoliv zasaženy mimosmyslově touto psychotronickou operací, buď uvízly ve 4D a nebo se s pomocí Galaktické federace, případně nějakých jiných vyšších sil z vesmíru, udržují na ideálech a hodnotách toho 5D.
Myslím si, že 4D jsou zaseklí v mystickém, magickém a kultovním, mytologickém chápání reality a považují svoji osobu za nějak hodně významnou, takže mají tendence třeba být guru, veřejně vysílat, zakládat sektu, být léčitelka atp. Nebo naopak, jsou různě zesláblí a ve zmatku a někde lozí a snaží se zjistit pravdu. Navíc, tito 4D žijí ve veliké emoční tenzi, napětí, protože 4D galaktická mafie tlačí na falešné prožívání reality, slušnost, pokryteckou povrchnost, uhlazenost a navenek kultivované jednání. Pseudošlechetnost a pseudohumanita.
Já s 5D vizí vyznávám teorie, že je nutná komunikace a sdílení zážitků a také jsem si jistá, že je nutné rozetnout pokrytecké myšlení společnosti a myslím si, že určitá neučesanost se dá odpustit, důležitá je autentičnost.
A ze strany osob v zajetí 4D jsem schytala nejhorší podrazy. A nejhorší provinění na průběhu mise.

Kupř. Válková odignorovala projekt GF na podzim 2021 a pak GF utopila v povídačkách Eleny Danaan.
Namu a Křešová to samé.
Celkově ta vyšahaná societa kolem Rourana atd., která serioznost jakýchkoliv pozitivních ras spláchla hluboko do kanálu.

No a teď naposledy to přepadení, kdy mi tu bylo vyčteno vše odshora a dolů tak psychotickým stylem, že "jak si dovoluju", "jsi jen podržtaška" atd. ... že je evidentní, že toto můžou udělat jen psychicky narušení lidé sjetí programy MK Ultra.
To proto, že se skrze ně mstí galaktická mafie. Stačí mít slabost pro Draky a Anubise a něco si zavolat a je z toho to, co se tu dělo.

Bohužel, je málo pravděpodobné, že by se kdokoliv dokázal sebrat a jít toto reálně řešit.

Oběti MK Ultra nikdo nikdy neuzná, je tím chyceno spousta lidí, ty lidi nic nechápou, nikoho tyto příběhy a vysvětlování nezajímá.

Je proto normální doufat v záblesk.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter