Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 23.3.2023 (23:01:51)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.3.2023 >





Ještě co se týká adrenochromu a jeho uživatelů - poslední dobou se mi stává, že vidím výjevy naprosto zoufalých, zlých satanistů, kteří mají těžko popsatelný, uřícený pohled, naprosto ztrhaný, vypadají jako zešílelí vlkodlaci, kupř. jsem viděla jednoho takového, jak sedí za volantem a řítí se proti zdi a poslal mi ten svůj pohled, tvář, situaci, jako takovou výčitku, jestli to jako zastavím a bude mi ho líto, či co. No, nebude, jen ať to napálí do zdi.
Mrtvý satanista, dobrý satanista.

Myslím si, že tyto výjevy můžou souviset právě s tím adrenochromem a faktem, že ten odporný nechutný satanistický zločin s mučením dětí k získání jejich krve s vyloučenými látkami, je zastavený, že GF získala dostatečnou převahu, aby toto zastavila - což asi souvisí i s tou Ukrajinou (protože odtamtud šly nejobludnější energie umučených bytostí a musely to být tyto satanistické orgie v podzemí) - tak doufám, že ano, že další adrenochrom už se neprodukuje.

Kvůli tomu je této látky málo a dochází a všechny ty satanistické "elity", které se v tomto svinsvu koupaly, začínají být zoufalé, protože pokud nejsou úplná špička, už na ten hnus nemají a spouští se jim absťák.
A to asi není nic pěkného.



Tady je jedna výpověď:
"Justin Bieber řekl stovkám lidí na biblické hodině v Los Angeles, že hollywoodské elity zabily jeho nenarozené dítě a zničily jeho vztah s matkou dítěte Selenou Gomezovou, aby ho potrestaly. Na shromáždění se podělil o to, co nazval nejhorším momentem v jeho životě a vysvětlil, proč musel odejít z hudebního průmyslu. Prohlásil, že se nikdy nevrátí do prohnilého hudebního průmyslu“, dokud nebudou pedofilové a monstra na jeho vrcholu vyhnáni a vše nebude dezinfikováno bělidlem a slunečním Světlem.
„Měli obrovskou snahu mě zkorumpovat, protože jsem dosáhl úrovně, kterou už nemohli dál kontrolovat. Snažili se mě zničit alkoholem, a když to nezabralo, zkoušeli to všemi možnými drogami. Když ani to nezabralo, pokusili se mě zničit nabízenými ambicemi. Zpočátku mě to zajímalo,“ přiznal Bieber, ale pak řekl dále: „Když jsem si uvědomil, jaká je cena vstupu do tohoto světa, musel jsem skončit. Selena a já jsme čekali dítě. Bylo na začátku a my jsme o tom nikomu neřekli. V té době se o mě ucházeli opravdu vlivní lidé, nejmocnější lidé v Hollywoodu.“
Bieber popsal přísně tajný večírek, kterého se zúčastnili vedoucí představitelé nahrávacího průmyslu. Popsal, jak ho zavedli do zadní místnosti, kde seděla skupina mužů v maskách a popíjela ze sklenic červenou tekutinu. Ve středu místnosti sedělo se zkříženýma nohama mrtvé dítě, opřené o opěradlo židle. Vypadalo jako plod v pozdním stadiu a bylo zcela bez krve. Celá pokožka hlavy dítěte tam nebyla a jeho lebka byla obnažena až na povrch kostí. Části pravé strany jeho nevyvinuté malé tváře byly odtrženy. Po celém jeho drobném těle byly vidět stopy po kousnutí a modřiny. Přítomní měli na sobě zvířecí masky, seděli okolo a pili něco, co nazývali „červené víno“. Nabídli mi trochu. Bylo zjevné, že jim velmi záleželo na tom, aby se zapojil.
„Doslova jsem zavrávoral, když se jeden z nich pochlubil, že dítě žilo osm hodin poté, co ho začali řezat a pouštět mu krev. Když popisoval bolest, kterou si dítě prošlo, zdálo se, že je se sebou velmi spokojený.“ Hrůzostrašná smrt, kterou Bieber popsal, se nazývá „vykrvácení“, jinak známé jako úplné odčerpání krve z člověka. Tato praktika je populární mezi pijáky dětské krve, kteří konzumují tzv. „červené víno“, aby se nadopovaly adrenalinem, mladými hormony a negativní energií, která se podle nich nachází v krvi umírajících dětí. Tyto nelidské zrůdy věří, že čím více dítě před svou smrtí trpí, tím „bohatší“ bude jeho krev při hormonální sklizni. Dítě je často před porážkou fyzicky a sexuálně zneužíváno, aby se vytvořilo co největší trauma.
Bieber tehdy odmítl pít krev a „vše se začalo pro něj ihned zhoršovat. „Vyhrožovali mi. Řekli, že vědí, že Selena je těhotná a ptali se mě, jestli chci, aby mé dítě skončilo jako to dítě uprostřed místnosti. To mě úplně dostalo a na dlouhou dobu jsem se „ztratil“. Vyšel jsem ven“, řekl Bieber a bojoval se slzami.
„Později zavraždili mé nenarozené dítě. Tito lidé a vzniklé trauma mě a Selenu… rozdělilo.“ Od této traumatické epizody uplynula léta a Bieber potvrdil fámu, že dvojice je opět spolu, Bieber dokonce naznačil, že se má stát mužem rodiny a slíbil, že ji bude chránit a stane se oporou rodiny:
„Na mou rodinu nevztáhnou ruku, s tím mi pomoz Bůh,“ řekl. „Na světě působí opravdu špatné síly. Satan je skutečný, ale i Bůh je skutečný. “ řekl Bieber před odchodem z tribuny."



Tedy, je jasné, jak se získává adrenochrom.

Uživatelé jsou prý mladší a krásnější, nebo co.
Ale rozhodně - bytost, která něco takového vidí a je ochotná se té krve napít, přestává být člověk.
To je "expemplář" hodný týrání, ne oběti MK Ultra.
Satanisti mají trpět, ne my.

A jestliže se ta krev získává brutálním mučením dítěte, tak ten absťák na této látce musí následně přenášet veškerou tu bolest do organismu uživatele.
Takže ten absťák musí být bolestivý, jako bolest toho dítěte.

A to těm sviním přeju, absolutně beze zbytku.
Můžou spáchat sebevraždu, to je pro ně adekvátní - je to pro ně jediná možnost.
Pak ještě nemusí spáchat sebevraždu a můžou to nechat dojít až do stavu, kdy jim totálně škubne, že už ani nebudou schopni sebevraždy, budou něco jako porouchaný stroječek s protáčecíma očima a budou jenoom cítit nekonečnou bolest a zavržení, přesně podle toho, kolik dětské krve vypili.

Vždycky tyhle svině hážu kosmickému zákonu do černé díry nekonečna. Ať zmizí navěky.

Jestli má s nima někdo kapku slitování a připadá jim, to co píšu, přehnané, je prostě posedlý zlou entitou, je zhypnotizovaný atd.

To jenom satanistický kundy melou něco o odpouštění pro tyhle zrůdy.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter