Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 23.3.2023 (23:01:51)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Když začala válka na Ukrajině, celý březen a duben a část května se ve vzduchu producírovaly obludné energie, z utýraných tvorů. Lidí, dětí, zvířat. Umučené energie obětovaných bytostí. GF mě tehdy informovala o válce v podzemí na Ukrajině, kde ničili nějaké hlavní jádro té Chazarské mafie, které tam bylo už dlouhá staletí ... sami toho měli dost, bylo z nich znát, že tohle už je i na ně příliš.

Protože to, co říkal ten Bieber, je pro NWO normální.

Tyto energie umučených bytostí již nyní ve vzduchu nejsou, alespoň já je nevnímám.
To by mohlo znamenat, že tomu byla učiněna přítrž.
Kéžby.

Vždy, kdy jsou tyto energie v poli, tak je vnímám a znamená to, že jsou páchány satanistické rituály.
Kdy mučí všechny živé bytosti, včetně těch dětí, které mučí a týrají nejvíc, kvůli tomu adrenochromu.
A samozřejmě, do toho průběžně mučí obyvatelstvo tímto zhanobením sakrálního prostoru, pole planety, technologiemi 5G a HAARP, lživostí a satanismem veřejného prostoru, zločinnými dementními kroky vlády atd.

Nyní tyto energie nevnímám.

Ale dost možná je to proto, že mám ten skutečný, božský přístup k satanistům NWO.
Zničit, zabít, bez lítosti nechat rozložit, hodit Stvořiteli, ať s nimi naloží podle kosmického zákona, což je rozložení a zničení, odklad či rozklad do nicoty temnot.

Ani mě nenapadne odpouštět.

Protože jsem prošla dimenzionální válkou a v této věci mám cvik, vím co je správné.
Vím, jak je to udělané, aby spravedlivý hněv a nemilosrdný odsudek společnosti byl násilím a hrubou manipulací pomocí metod MK Ultra odkloněn od těchto satanistů a převeden na ""čarodějnice", tedy osoby, které bojují proti NWO.
Společnost se tak chová - neustále hází klacky pod nohy takovým, jako jsem já a omlouvají satanisty a hledají pro ně omluvy. Takové, jako jsem já, jsou ochotni nemilosrdně, bez přemýšlení a mrknutí oka zničit, ale pro satanisty mají vždy pochopení. A odpuštění.

Tento pseudošlechetný a pseudohumánní houpací tlak v poli, který brání zasadit energickou ránu tam, kam patří, vnímám už X let a znám ho a jsem zvyklá ho překonávat kosmickou realitou.
A zdravým rozumem, ryzími hodnotami, spojením s nebem a zemí, které mi vždy znovu a znovu opraví hlavu a srdce.
Teď, jak se vrátily kočky, tak mi to jde ještě lépe.

Satanisti závislí na adrenochromu budou nyní extremně trpět a budou chtít vyrvat energii.
Podle toho, jak funguje pole, by se teoreticky taky mohlo stát, že lidi, kteří trpí tou pseudoumánní manipulací a nedokážou bez mrknutí oka zlikvidovat satanisty, budou tu bolest cítit nějakou formou s nimi.

To je správné - jen trpte, zasloužíte si to, pokud máte slitování pro satanisty.
Ta bolest je zbytečná.
Ulevuje jim.
Pokud nejste schopný dočíst a pochopit ani tu výpovoěď toho Biebera a přesto máte pochopení pro všechny ty satanistický ksindly, jako je Elon Musk, atd., a věříte, že je správné něco jiného, než je zaživa rozemlít v mlýnku na maso, ....

tak trpte, zasloužíte si to.

Vy všichni "na vysoké úrovni vibrací", vy "probuzení", jak jste hodně citlivounký a pořád vám něco vadí, když někdo něco říká a píše...

trpte.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter