Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 23.3.2023 (23:01:51)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Každý, kdo pocítí to dezintegrační obtěžování od NWO, sexuální, psychické deptání, výsměchy, ať se naladí na lidské hodnoty, planetu a Stvořitele a pustí do těch agresorů veškerou nenávist a zesílí práva na obranu. V principu, ať mně je dobře a útočník ať trpí.
Ať žhaví útočníky do běla, do bezvědomí, ať nechá vyhrát kosmické vědomí, jakmile dosáhne vysoké vibrace, ustálí se ve vysokých hodnotách, stane se pro satanisty absolutním postrachem, kdy interakce je pro ně násobně bolestivější, než jejich běžný absťák.

Jestli těm zrůdám dochází adrenochrom, tak je pro ně jedinou variantou, jak získat něco takového nekromanský upírský systém energií přes high-tech, dokonale zdegenerovat společnost na oobludné zombies, kteří ty dětské oběti sami začnou realizovat a sami začnou vyznávat tuto bestialitu.

Pro pseudohumánní idioty, kteří v sobě nemají odpal proti satanistům, ani nechápou, že se něco děje, už je pozdě, stejně jsou očkovaní a žijí svoje televizní metaversum.

Ostatní musí odházet vinu, ostych, nejistoty, otázky ega.
To věčné otravování s otázkami ega je skoro stejný chyták jako chronické odpouštění a nařízené bytí v lásce.

Stejně - v sakrálním prostoru ego neexistuje, protože je omezující. Nemá smysl pořád řešit ego a všechny tyto blbosti, jak si hlídat osobnost.
Má smysl hledat pravdu.

A pak se naučit používat fakta.

Fakt je, že satanisti se mění v současnosti v nepříčetné vlkodlaky a jejich poslední možnosti, jak ukořistit alespoň nějakou energii, je skrze parazitický nekromanský high - tech, skrze manipulaci mysli, kdy se oběť nechá týrat a vysávat na bázi pocitů viny a nejistoty.

To je ta demenentí pseudošlechetnost a pseudohumánnost. Co je špatného na tom, zavolat z kosmu síly přiměřené proti útočníkovi?
Vůbec nic, bez ohledu na to, jaké mám ego.
Takovým ksindlům se neodpouští.

Je třeba myslet, hýbnout, nenechat se vysávat, umět odrazit útoky, stát se pro parazita nechutnou potravou.
Mít frekvence, o které se vlkodlaci zraní.
A toho se dá dosáhnout i jinými metodami, než předstíráním vyšších vibrací.


Ještě jsem se vrátila k diskuzi na tadesco a ta paní, co ji tam napadaly tetky, ta válí, víc takových lidí! Já na toto nemám trpělivost, ani nadání, to co ona dokáže napsat a vysvětlit, já shrnuju do pojmu "kunda":

"""""
„vždy jsem našla sílu v sobě, abych to řešila a nefňukala a nezatěžovala tím druhé“
– kvůli tomu to nepíšu, je mi jedno, jestli se mnou někdo soucítí nebo ne, jde mi spíš o informování+filozofické otázky/poučení+rozšíření myšlenkového rozhledu čtenářům
– Někteří lidé mají v hlavě program, že když se někomu stalo něco zlého, tak MUSÍ soucítit (jinak by nebyli „dobří“) – pak když někdo píše o více zlých věcech, tak už je tolik soucítění přestane bavit (já když soucítit nechci, že mě to třeba už nebaví, tak nesoucítím a jsem se sebou v pohodě), tak by si ale kvůli omezujícímu myšlenkovému programu o sobě museli pomyslet něco špatného, a tak raději shodí pisatele (např. jako blázna nebo že to píše kvůli zviditelnění se / nebo že si za to mohl sám, přitáhl to apod.), a pak mají odůvodnění pro nesoucítění, aniž by se kvůli tomu cítili provinile. Samozřejmě když píšu, tak vnímám, že někdo s tímto bude mít problém, ale rozhodla jsem se kvůli takovým lidem neomezovat (i když svým psaním nikomu nechci ublížit), protože já nemůžu za to, že mají v hlavě špatné myšlenkové programy.

....

Je lehké napsat „je to blázen, to každý vidí“, ale těžší je zkopírovat pasáže, které se zdají neuvěřitelné/bláznivé a napsat k tomu PROČ (tím byste odhalila sama sebe = jak přemýšlíte, čemu věříte, chápu). Nebo je snazší sehnat dalších 5-10 lidí, kteří potvrdí, že moje texty také nechápou = takže to má asi znamenat, že „většina“=stádo potvrdilo, že doopravdy nedávají smysl (co když jste ale jen sehnala dalších 5-10 lidí s IQ 80-90?).

""""""


Kéž by bylo takových lidí víc, kdyby byly donuceny hloupé zabržděné škodičské báby pochopit, že škodí a mají v určitých situacích držet zobák, protože v nich běží programy (obdivuju tu trpělivost) .... udělal by se prostor.

Je otázka, jestli je k tomu ještě dost času a dost lidí.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter