Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 23.3.2023 (23:01:51)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Dost času a dost lidí už podle mě není.
Takřka denně se setkávám s tupou realitou, ne jen tady, kde si na mě chodí vylejvat stresy nějaký nuly, ale i normálně ... a nemyslím si, že by mohlo přijít nějaké skutečně zázračné období.

Lidstvo musí trpět, ani já si už nepřeju, aby bylo nějak vysvobozeno, je to odporný hnusný odpad a zaslouží si zle trpět.

Kupř. to, co jsem tady začala realizovat, jsem ze začátku nemyslela s nijakým úplně konkrétním cílem, pak jsem byla ale sama ze sebe odvařená, na jak kvalitní úrovni se mi podařilo dostat tuto těžko popsatelnou pravdu ven a pak jsem byla v absolutním šoku, jak jsem byla přehlídnuta a odmítnuta a krutě napadána.

Přičemž mám v sobě extrémní trauma z prožitku, kdy jsem bojovala za celý svět a lidstvo a zkrátka jse si sáhla za hranice, které bych mohla zvládat a pak se mi ze strany lidí dostalo takového podrazu a útoků, které jsem prostě nečekala, neuměla jsem si představit, že někdo bude útočit na oběť NWO, když se jí snažili zničit, ona to přežila a referuje o tom.

No, ale už se odmítám trápit.
Už jsem se smířila s tím, že lidstvo je odporná hnusná hrouda zla, proto se nemůže uskutečnit vůbec žádný kontakt s mimozemskými rasami a ani nemohou být stopnuty projekty NWO s útoky MK Ultra, s dezintegračními útoky vedoucími k sebevraždě, nebo psychiatrické hospitalizaci, ani zřejmě nemohou být stopnuty ty útoky ohřívacími zbraněmi, které člověka zabijí.

Já to nechci, aby se to stoplo, prostě to už nechci, chci aby to pokračovalo, chci aby trpěli všichni, ne jenom já.

Už mě to pustilo, že chci za ty zrůdy cokoliv zlepšovat.

Stejně se ty svině nakonec navalí do náruče NWO skrze povídačky od CIA od Elenky Danaan a podobných amerických zmrdů, kteří hlásí, že USA je oblíbenec Galaktické federace.

Nemá smysl za takové kriply bojovat.
Má smysl jim přát zlý konec.
Ač nade mnou je kosmický zákon a moje vůle je samozřejmě omezená a není všeplatná, myslím si, že tak to dopadne.

Pokud se někdo ocitne v útoku MK Ultra, má díky mě víc informací, než jsem měla já.
Snad mu pomůžou.

To je vše, co můžu dělat, víc už ani nechci dělat.
Nechci, aby byly tyto zrůdnosti a bestiality odstraněny, nechci se stát umlčenou obětí pro prospěch prasoidů. Přeju jim smrt, přeju jim hodně zešílelých dětí, co spáchaly sebevraždu. Přeju těm sviním hodně utrpení, než se změní z prasat na lidi.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter