Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 23.3.2023 (23:01:51)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Myslím si, že mám konečně zdravý postoj.
Když jsem začala psát, na konci r. 2020, měla jsem za sebou rok a půl nejprudší, nejhorší a nejděsivější války v dimenzích, kdy se s pomocí GF podařilo radikálně oslabit NWO a všechno to zlo, kterým dunili svět. Bylo odstraněno mnoho zlých technických instalací, mnoho reptiloidních a jiných negativních ras bylo vyhnáno a moje extrémně přetížená mysl dokázala do té doby zvládnout, naprogramovat scénář s kontaktní událostí s Galaktickou federací, definitivním zlikvidováním 10% infiltrace do lidské rasy a záchovu 90% světové lidské populace s výhledem na další koncepční, rozumné plánování, ve spolupráci s Galaktickou federací.

Z tohoto období mám silné trauma, protože jsem v těch dobách pro tento výsledek velice trpěla a musela překonávat realitu (stačí rozkliknout diskuzi na IDnes).

Jenže, byla jsem bláhová, roky 2021 a 2022 prokázaly, že většina lidí má hodnoty, které s mým plánem absolutně nesouzní a vše nakonec dorazila legalizace faktu, že víc jak 60% - 70% našeho obyvatelstva vyznává technokracii a příchylnost k USA, což jsou pro mě hodnoty, které nesnesu.

Tím pádem ani nesnesu ty lidi.

Protože moje hodnoty byly a jsou s Afrikou, Euro-asijským spolkem a prohlubující se komunikaci s planetou přejít do stavu světa, kde neexistuje USA a technokracie.

A NWO.

Tedy ten zločinecký globalistický spolek, rozjetý nacismus, 5G a HAARP ničící přirozený život a ovládající těla i mysl, zlé mimozemské predátorské rasy atp.

Vím, že jsem přežila hlavně pro své blízké, nemohla jsem jim udělat, že bych skončila jako troska, nebo byla mrtvá.
Zbytek lidí je mi u prdele.

V tomto se ukázal tento fakt - vím, že jsem byla v nejvyšší možné hře, v nejmocnějších silách atd., byla to zkrátka válka Strážců vesmíru proti NWO.
Já jsem tím prolezla a poreferovala.

V případě, že mluvím pravdu a vše vysvětluju, jak je, tak jsem zkrátka unikum, když jsem přežila díky velkokapacitnímu zázraku a ochraně díky GF a protože zároveň nemám v hlavě nasráno a jsem schopná to všechno vyklopit i přes neustálé útoky trolů, idiotů, zhrzených čubek všeho druhu atd., mohou pozorovat na reálné populaci REÁLNOU variantu, ne jen předpoklad, co tedy bude.

Vidí, co se tady děje. Dokážou načíst i veškeré postoje a myšlenky lidí, kteří to čtou.
Z toho dělají závěry.

My jsme vlastně dokázali vytvořit potenciální možnost, ta příležitost tu je a byla - na nebi je GF, NWO válečně zvládá držet dole, když je nutno ... existují výpovědi, ale není o ně zájem, jsou nepochopitelné, většina populace si vůbec nijak neuvědomuje obsah sdělení a navíc většina lidí chce zažít pokleslou magii.

Není to udržitelné, ten dobrý stav, sami lidi žádají zlo, tahají sem zlo, nějaký telata, která nečetly snad ani příručku pro blázinec, natož nějakou serioznější esoteriku, si volají nějaký špinavý šmejdy z galaxie jak o závod a všechno vrací zpátky do hajzlu.
5G a HAARP je pro ezo lidi za hranou jejich chápání a oficiální společnost s nehodlá zbavit názoru, že mikrovlnné záření 5G je bezpečné a že to trošku hřeje.

O tom, co se mi stalo, si drtivá většina lidí myslí, že to neexistuje, že si za to můžu sama, že zkrátka já jsem špatná.

No - a k tomu, aby se tady mohlo něco změnit, je potřeba, aby tak 15% populace vědělo, co se děje, že nejsem fňukýnka a že tohle je konec, pokud se s tím něco neudělá.
No a aby vytáhli tu držku z hajzlu, tak musí mít vlastní zkušenost.

Takže tipuju, že se děje to, co vnímám - GF to tady nemůže násilím držet v lepších podmínkách, proto sem musí zase pustit tu špínu, s tím rozdílem, že tentokrát už nebudou útočit na nás, kdo jsme tím už prošli a žijeme - tzn. promile populace, ani ne procento.
A zbytek, nechť si to užije.
Nejdřív je potřeba zkušenost a problém a krize, aby člověk konečně něco pochopil, prozřel a začal se chovat tak, jak má.

Pointa je pořád stejná - na nebi lítá GF, stačí se s nimi domluvit na kolektivní úrovni a pozvat je na zem.
To bude definitivní konec NWO a starého věku.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter