Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 23.3.2023 (23:01:51)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Celé je to výslednice skutečného kosmického zákona, jak věci fungují.

Všichni ti nejúchylnější reptiliáni, žiďáčtí zhýralí satanisti, černá šlechta, všechen tento bordel je vystěhovaný, včetně toho, že je vyřešený problém časoprostorových bran z hrůzných vesmírů plného tmy, elektrických zlých zvířat, zlých šedých mimozemských přízraků s černýma očima, obřím úporným hmyzem atp.

To je všechno pryč a už to tady není.

Co zbylo, jsou náckové - obyč pozemský náckové, technokrati.
Ti ani nejedou v klasickém satanismu, že by nekromansky ukojovali potřeby entit ze spodních vesmírů, nebo se za každou cenu potřebovali mazlit s nějakou hnusnou šupinatou obludou.

Ne, náckové na tohle serou. Oni jsou dost inteligentní, tak to střihli pragmaticky technokraticky, začali tahat mimozemské mafiánské chytráky ze zotročených pokleslých ras 4D, které podléhají Drakům za šos, ať jim dají technologie. Začátek tohoto jejich náckovského směru je někde u Mariy Orsic a společnosti VRIL.
Takže zůstali sice relativně při rozumu, protože nejedou v čirém satanismu, ale jejich vykotlané technokratické, ryze vřelé a přátelské německé nátury si otevřely velice živý vztah s galaktickou mafií a kšefty všeho druhu.

To tvrdím už nějakou dobu, že se vrátily 4D rasy, hned jak začala mela ze začátku března, jsem zpozorovala divné a podezřelé úkazy na nebi, kupř. obří čočkovitý temný mrak, který se přesouval nápadně rychle, což nikdy není dobré a jednou v noci na mě agresivně bliklo červené světlo, výhružně a Galaktickou federací mi bylo řečeno, že jsou to Serafíni a ti, že taky nejsou od nich.

No a co mele americká náckovská NWO klasika Elenka Danaan? No že se máme vysrat na channeling a čekat mimozemšťany z Alfa Centauri, protože ti vymysleli, že když nám dají technologie do ruky, že jako porazíme systém a další hvězda vydání téhož, Ismael Peres, mele něco o skvělých Serafínech, kteří to teď roztočí.

No a já mám za úkol v současném dimenzionálním dění se nestavět těmto náckům nápomocným rasám do cesty, protože si tím jenom zbytečně ubližuju.
Už jsem je jednou vykopla a jsou zpátky, toto mě docela nefalšovaně rozčiluje, na druhou stranu chápu, že to je skutečně podle kosmického zákona.

Náckové jsou zajímavý případ. Oni vznikli, protože byli vyhranění proti žiďákům, kteří podrazili Německo za první světové války, kvůli tomu, že zatáhli USA do války na stranu Británie, která židům pak po válce dala Palestinu.
Protože zjistili, kde je pravda s tou techno-okultní realitou a co židi dělají, nasrali se, prošmejdili svět, zapojili psychická media a vytvořili alternativní a přímočařejší variantu toho, co dělají židi a de facto je triumfli a porazili.

Jenže, otevřeli bránu do tak zlého vesmíru, že do té doby nikdo nikdy netušil, že něco takového je možné.
Jenže, to oni udělali ze spravedlivého nasrání na žiďáky a z čiré nevědomosti.
Nicméně, je fakt, že jsou špatní a vina je na nich a musí být smeteni.
Ty techno-okultní pletky prostě musí přestat, ze všech stran.
Nicméně, je fakt, že kdyby se Germáni dovolávali Boha, nemělo by to ten efekt, než co náckové chtěli.
Většinou to trvá déle, než spočítaný projekt.

Po tom všem, co se tady semlelo, je vlastně situace následující:

Jsou tu náckové, kteří mají se svými kosmologickými nároky právo vládnout lidstvu pomocí systémů 5G a HAARP na ovládání mysli a mít tu k tomu tu jejich podvraťáckou, pokleslou technokratickou a patetickou blbou mafiánskou verbež ze 4D.
Protože na to mají právo.
Jsou nejchytřejší a nejodvážnější na zemi.

Vše bezpečnostně jistí Galaktická federace, ale nesmí se stavět proti kosmickému zákonu.

Lidstvo má za úkol svrhnout nácky. Tzn. musí se stát chytřejší a odvážnější, než náckové.
Doporučuju začít u představy, že USA doopravdy není civilizovaná země.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter