Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 23.3.2023 (23:01:51)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.3.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


A jediné řešení, jak porazit nácky, je spojit se s 5D kvalitami, tedy sakrálními, ze sféry 5D, kde ctí planetu a vývoj podle Stvořitele a kosmický zákon. Kde je základním představitelem Galaktická federace a ta se nejdřív hledá očima, přes komunikace typu CE-5.

To náckové nectí.

Jenže, kdo to umí, kdo to dělá, koho zajímá, co říkám, kdo si připouští, že fakt nejsem blázen a nemůžu si za to sama a není to nic z těch úchyláckých výkladů ezo-scény, jak jsem si to sama zavolala a jsou to moji démoni?

Nikdo, nic, nikde.

Zato 4D jede, jak o život. Svět uvzdychaných blonďatých hajzlů, Dráčků a významných okultních ras má teď rejdy.
Ale ezoterická veřejnost nemá jakkoliv šanci porazit těmi stejnými metodami nácky, když si nedokážou přiznat, kde je pravda a lítá v mytologických píčovinkách a nevidí krutou realitu. Tedy, že je náckové trochu předeběhli s chápáním i technologiemi.
Náckové jsou ve 4D projektech jednoznačná špička na zemi a žádný z těch telátek, co si volaj rasu svojí babičky, je nemají šanci porazit.

No a to je celá česká alternativa.
Telata, jinak už se to nazývat nedá.
Když mimozemšťani, tak Andrejka, Roura a podobný kundoviny.
Gesara, Nesara, Q-Annon a víra v Američku.
Jak směšné.

Banda hlupáků.

Jediný způsob, jak porazit nácky, je být nad vším tímto pokleslým, nízkým, stupidním, náboženským, pověrčivým, prostě tím, co jede na českém internetu.

Takových lidí je málo.

No a co tedy ti, co nemají hlavu v ezo mrákotách? Těm zase chybí intuitivní, srdeční, spirituální rozměr a chápání mystických realit, proto proti náckům, kteří tvrdě jedou okultismus, jenom to těm naivům neříkají, nemají šanci.
Protože věří, že 5G neškodí zdraví, vakcína taky ne a mikrovlnné záření maximálně "trochu hřeje".

Tedy, taky bez šancí.

Takže, to vypadá, že prostě tady musí dojít k dalšímu vývoji tím, že nám budou vládnout náckové. Jejich sofistikovanost není až tak špičková a pokud napadnou dostatečné množství lidí, což si myslím, že tady u nás, ve slovanských zemích, se jako moc nemusíme bát, že by nebyly příležitosti .... a hodně lidí vytáhne konečně tu držku z hajzlu a začne být otevřená možnosti se spojit s Galaktickou federací, tak tam někde by se mohla situace začít zlepšovat.

Myslím si, že určité triviality je tohle lidstvo povinné pochopit.
To je jako chtít na střední školu a neumět zlomky a základní gramatiku.

Náckové jsou něco jako přijímací zkouška, že je nutné je porazit.
Zatím tu na mě jenom pořvávají husičky napíchlé ze 4D.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter