Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 23.3.2023 (23:01:51)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.4.2023 >



Tady je složitá kosmologická situace k řešení, jak to vnímám, svými možnostmi lidského mozku.

Myslím si, že jako lidstvo určitě máme právo na záblesk, který definitivně svrhne klasický žiďácký satanismus s obchodem s adrenochromem.
Potom by proběhl záblesk, při kterém by zmizely ze světa staré, velice historické struktury klasických satanistů, kteří dělají pro šupinaté obludy.
Tedy adrenochromoví milísci.
To znamená konec Holywoodu, Vatikánu, obecně židů.

Myslím si, že na toto máme právo a nárok, protože možná ani není důležité, aby to lidi pochopili. Zločiny žiďáků na dětech, při obchodu s adrenochromem, to je prastará věc, ví se o tom, nikdo s tím nic nedělá a asi není důležité, aby o tom musela přemýšlet každá blbá tetka.
Takže není třeba je uchovávat jakkoliv dále, myslím si, že záblesk, který by toto hnusné staré svinstvo odpařil z tohoto světa beze stopy i do takové míry, že si idioti budou moci myslet, že to nikdy nebyla pravda, je v pořádku.

Už je to prostě přebytečná úchylárna, která nemá v tomto světě opodstatnění.

Nikdo nepotřebuje USA a Hollywood, ani Itálii a Vatikán.

I když je pravda, že je u nás spousta debilů, co mají v hlavě obraz Američky, která nikdy neexistovala, pouze v jejich mozku. USA je hnusný experiment, o vyvrhelích, tupcích, zločincích a jiné vyloučené verbeži z Evropy, která všechno zkusila dělat špatně a zločinně, až si vytvořili peklo na zemi, nesvobodnou zločineckou zrůdnost, kdy jejich vláda bezohledně vykořisťuje, likviduje a rozkládá všechny národy světa a asi jen kvůli cenzuře SSSR, která sem nepouštěla americký sračky a kvůli bebíčku 1968, je u nás extrémní množství vypatlaných fanoušků Američky.
Jako kdyby posledních 20 let nebyli na zemi, takže všechny ty Jugoslávie, Afghánistány, Íráky, Sýrie, Lybie atd. prostě nevidí a dál fandí Američce.

Protože jsou prostě vypatlaný hovada.
Jiné vysvětlení pro to není.
Kdyby tam ty ksindlové aspoň jednou jeli, ale většina z nich tam ani nebyla, věří Džejkovi z televize, protože mají prostě v hlavě nasráno.

Nicméně, na těchto lidech osud Američky nezáleží.
Američka půjde do hajzlu.

Ale je možné, že až za nějakou dobu.

Protože kdyby záblesk zničil v té první vlně satanisty a ten nejhorší odpad, pořád tu zůstanou náckové, kteří pod tento historický satanistický bordel nespadají.
A jejich základna je Američka.
A navíc - nácky je povinná pochopit každá blbá tetka, že jsou špatný a že maj technologie na ovládání zpomaleného bullshit mozku každé debilní tetky a strejce.

Proto náckové nesmí být odstraněni ze světa, protože kdyby byli, tak bullshit mozečky tetek a strejců vytvoří na tomto světě ještě horší peklo, než když tu budou náckové.

Náckové jsou jiná liga, ty by měli jít porazit, to by mělo být v lidských silách, i přes tyto počáteční techno-okultní procesy a technologie.
To musí pochopit všichni, že existuje i mimosmyslový přenos komunikace, mimozemšťani atd.

Prostě jsou napřed - uznávají mystiku i mimozemšťany, zatímco já se tady o to musím krvavě hádat s bandou zmrdů, který mi jedině hážou klacky pod nohy, nijak mi nepomůžou.
Banda vylízaných idiotů., která nechápe reálie.

Nějaká píča mi tady bude kvičet, že je třeba brát ohledy na trauma strejčka, co viděl tank v r. 1968, nějaký stupidní buran, co nenapíše čárku a jenom někde prudí v diskuzích krátkými provokativními žvásty, se mi tu houpe na nervech a nějaká kunda vylízaná stupidní, který jsem nedoporučovala, aby si cokoliv volala, si zavolala nějaký zrůdy a šla si tady na mě něco zkoušet.

To je kvalita.
Takovýhle chcípáci si zaslouží nacistickou nadvládu.
A ta bude, dokud 15% lidí nebude bezpečně vědět, co se děje a 5G a HAARP pro ně určitě nebude konspirační teorie a existence Galaktické federace pro ně nebude fantasy jedné slečny.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter