Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 23.3.2023 (23:01:51)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Proti uměle vyvolanému channelingu varuje i Elena Danaan, přičež v tomto má pravdu.

Násilím se myslí dobývat kamkoliv ven a snažit se získat nějaký kontakt je vždycky vstupenka do pekla.
Nějaká Lucie Alferi pořádá "Školy channelingu", o to stejné se pokoušela i ta Válková, ač z toho zřejmě nějak sešlo.

To je normální zločin, Lucii Alferi bych normálně zavřela, nebo ji nechala platit velké odškodné.

Můj kontakt s GF přišel zvenku, sám, v podstatě mě nakontaktovala Galaktická federace, protože se stala moji jedinou nadějí na přežití, kdy se mě snažilo odprásknout NWO, protože jsem byla nepohodlná systému.
Minimálně aktivismem na internetu.
To znamená, že jsem proti systému brojila i bez kontaktu s Galaktickou federací a taky to znamená, že moje osobnostní konstituce je taková, že jsem co k čemu a nejsem jenom koule na noze.
A taky vím, co to je, ta válka.

Nechápu, jak si z toho může nějaká píčenka vyvodit, že kontakt s mimozemskými rasami je vlastně super a že si každá taková debilka může zavolat rasu, která se ji líbí.

Lucinka Alferi, která páchá škody na duševním zdraví obyvatelstva, tvrdí, že první kontakty, které se jejím žákům channelingu daří, jsou ty na Draky.
Jaká náhoda, že?

Už z principu si někdo myslí, že každá namyšlená pipina, která si usmyslí si někoho volat, čímž projevuje idiocii prvotřídního druhu, jakkoliv pro svou otevřenou nepoužitelnost k jakýmkoliv zodpovědným myšlenkovým operacím přivolá pozitivní rasy?
Jistě, že se na ni vrhne veškerý 4D galaktický mafiánský bordel, aby si s takovou hlupoučkou husičkou pohráli a zneužili ji ke svým cílům.

To je obyčejná logika.

Channeling se nevyhledává, ten se stane buď sám, přijde sám a pak je tu určitá možnost, že může jít o něco vyššího, nebo pozitivního, nebo je uměle vyvolaný a pak jde vždy o špatnou věc.

Nacisti aspoň nebyli tak naivní paka, aby si mysleli, že si budou povídat o duchovnu, delfíncích, dráčcích a jednorožcích. Pragmaticky s tahem na bránu volali rasy, které jim dají technologie proti židům a dalším, které nenáviděli.
Nebyli romantici.

Ale pořád vykazovali vyšší inteligenci, než běžná pipinka, co si myslí, že bude někoho kontaktovat a pak si tady na mě otevírat hubu.
Skončí v blázinci.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter