Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 23.3.2023 (23:01:51)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Jakože už je jasné, jak tyto idioti fungují.
Kráva, která si zavolala zlou rasu, protože jinou si ani z podstaty nemohla zavolat, mě tady potom vytáčela takovými křiváckými obviněními, že to nemělo obdoby.

Prostě je zoufalé, kolik debílků je na té esoterické scéně, jak nikdo nemluví k věci a rozumně, protože z těch chcípáků na té esoterické scéně nikdo nemá sebemenší zodpovědnost a hlavně znalosti, jak věci chodí.

Mně už ani nebaví chovat se slušně.
To bych dopadla.
Takových dementních lidí, co vytáčí a chovají se sprostě s maskou slušnosti, co chtějí následovat, kteří nechápou ani takové elementární základy, že si nemají nikoho volat, těch je. Všichni mají pocit, že si můžou jebat, do koho chtějí, hala bala je to jedno.

Podle toho, pod jakými silami fungují.

Já se nedivím, že mě GF zachránila, protože jednak nejsem idiot a mám nadání pro chápání kosmických realit, nejsem naivní úplně vypatlaná kráva na Dráčky a taky dokážu formulovat a ubránit se proti těm zkurvencům, co by rádi následovali, pokládali se k nohám, nebo naopak někde někoho vytáčeli do zblbnutí, se svou tlupou kamarádů, který si zavolali.

Nevím, kolik takových dementů u nás v republice funguje.

Ale podle demence jednání, kdy těm ksindlům na esoterické scéně všechno dobré připadá zlé a vše zlé jako dobré, tím pádem zkurví první poslední ... je drtivá většina chycená pseudohumanistickými vlivy ze 4D - patos, demence, sadismus, nenávist k dobru.

"Světlo" je světlo prozření a poznání.

To znamená, že všichni, kdo se válí s Draky a podobným odpadem a někoho si sám volá, je labilní psychopat a je na drátkách buď nacistů, kteří pokud mají vyvinutější technologie, vidí na obrazovce, že nějaká píčenka chce kontakt, tak ji ho zahrají a když ne náckové rovnou, tak nějaká reálná mimozemská rasa.
Protože čtečky mozku a informačního pole mimozemské rasy prostě mají.

Takže ten zkurvený útok, který se tu na mne odehrál, ze strany hlavně tý čůzy blbý, jak si zavolala zlou rasu (protože ji zavolala ona, i přes moje varování), s tím hajzlem provokatérským, to nebylo kvůli nějakým spratkům s ADHD, to byl prostě organizovaný útok pronacistických 4D ras.

A tihle jsou jenom loutky.

Nejradši bych zařídila, že mě můžou číst jenom lidi s minimálním esoterickým vzděláním.
Bohužel, než se stačila rozšířit běžná esoterika a její základní pravidla, přišel do toho internet a generace úplně vypatlaných telat, co si myslí, že se dovolají nějaké pozitivní rasy násilím.

Neskutečný.

Ne, není dobré doufat v mladou generaci.
Jsou to vypatlanci, jaký svět zatím neviděl.
Drzý, blbý, nevzdělaný, namyšlený.
Pro-nacistický, jak je chtělo NWO.
Jasně si umím vybavit bohorovný, provokatérský výraz těchto mladých hlupáků .... já tyhle generace nesnáším, viděla jsem je jako děti. Dneska se tak haranti chovají už v první třídě, ale neumí vůbec nic, jenom maj ten dementní výraz.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter