Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 23.3.2023 (23:01:51)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


To je prostě ta zjebaná amerikanizace + new age.
Kult dětské osobnosti, nové neověřené teorie, že když rodič nechá dítě bez korektury, rozvine jeho osobnost. Ty děti jsou arogantní, namyšlené, protože je to takový paradox, ony se cítí být víc. Je to kvůli nastupujícímu internetu, následně "smart" mobilům s internetem, který se oni naučili ovládat, intuitivně, jako opice.

Já to znám se stolním počítačem a internetem. Jako ročník z 80. let znám ty stresy, že něco zmákčnu blbě a všechno se odkutálí do velkého průseru, nebo to vybouchne, na druhou stranu vím, že jako mládě s internetem jsem si dokázala vždy poradit a zuřivě mačkala s hledala s zkoumala za hranicemi možného ... sice jsem vždy natahala nějaké viry, ale nebála jsem se a proto jsem se s tím naučila.

Ale přesto jsem ještě byla z ročníků, kde jsme museli ve škole držet hubu a proto jsme se něco naučili.
Jenže tyhle generace jsou odmainka vychovávány internetem a sociálními sítěmi a to "cool" je všude, tedy pokroucený alfa signál ze 4D. Tahle verbež se ve škole už pomalu, ale jistě odmítala chovat spořádaně, začali mít americký výraz ...
přišla totální devastace našeho špičkového školství.

Pustili Američku do Komenského, pojeb.

Ty haranti jsou prostě vymletý, žijí odmalinka úplně jinak, než všechny generace před nimi, nemají základní myšlenkové konstrukce, jako generace před nimi.

Já když jsem začala psát, nemohla jsem přece opakovat základy nějaké mystiky, esoteriky atd.
To, co píšu, je experimentální nadstavba nad tím vším, protože sama nevím, kam se to všechno vyvine.

Český internet je děs a běs, kolik idiotů se vyrojilo, to je neskutečné.

To, co tady předvedly ty posedlé figurky, jako je ta slečinka s příběhem z regresivní hypnozy, která si zavolala bůhvíco a pak tu na mě začala dělat šílené výpady, nebo ten vytáčecí blb, ... to je prostě úplně hráblý, to je neuvěřitelné, to je naprosto ukázkový příklad, jak fungují tyto zlé síly.

Já sama jsem v této situaci byla krátce.

Zažila jsem pouze s Válkovou, jaké to je, někomu věřit, pak se začít vymezovat, pak ztratit důvěru.
Asi jsem právěže narozdíl od všech těchto figurek nebyla posedlá. Protože ač jsem s Válkovou v něčem nesouzněla, ze začátku, tak jsem se k ní chovala slušně a přinášela vlastní zážitek. Je pravda, že ona na mne nereagovala, do diskuze se nijak nezapojovala a třeba jsem ji srala, ale nevěděla jsem o tom. Když jsme si jasně přestaly rozumět, tak jsem to jasně oznámila, i s jasnými důvody proč a stejně jsem se chtěla z té diskuze odporoučet, ale ona se mnou ještě satanisticky zametla a hezky mě odsoudila zabanováním, v rámci své příslušnosti k Drakům.

Tak jsem ji tady vynadala, to jo.

Do dneška mě fascinuje, jak jsem takové jasné příslušnosti k Drakům mohla kdy věřit.

Ale abych si na ni dovolila to, co ta kačena tady, nebo ta kikina, to opravdu ne.

Kdo má s takovým chaotickým bordelem pracovat? To je úplně šílený, kolik takových vyšinutých magorů běhá po světě, že navštěvují kurzy channelingu, nebo si sami na vlastní pěst volají nějakou rasu?

Když mě začal ten kontakt, tak jsem tu vyšší mimozemskou inteligenci vnímala a taky jsem vídávala na nebi jasné mimozemské úkazy.

Sama bych si nic volat netroufla a už vůbec ne se snažit získat nějaký kontakt násilím, to je čiré šílensví.

Dívat se na nebe a všimnout si éterických, inteligentních objektů a zjistit, že spolureakce s myslí je možná, je něco jiného, je to objektivní pozorování, je to jasné, racionální.
To je něco úplně jiného, než si vyvolávat samovůlí channelingovou komunikaci.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter