Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 23.3.2023 (23:01:51)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Naopak i to, že vůbec jsem schopná vyvolat takové hrůzné divadlo, ze strany těchto posedlých lidí, mě utvrzuje v tom, že já mám skutečný kontakt.

Ty začátky v současné epizodě, která běží od 2019, byly první dny velice striktní - já jsem se držela jednoho mimozemšťana, kterému dodnes věřím nejvíc, s kýmkoliv jiným jsem se odmítala bavit a každý den mi večer musel něco ukázat na nebi, protože jsem trvala na tom, že jestli jsou mimozemšťani, tak prostě mi to musí dokázat.

A to to začalo samo, z jejich strany, ne že já jsem si je volala.

První čtyři dny museli vždy během pěti minut večer udělat na nebi něco zázračného, všechny čtyři dny to splnili, synchronně lítali ve dvojicích a ostře střihali zatáčky, vylézali a zalézali do mraku, atd. Pak jsem trochu polevila a časem jsme plně přešli na tu éterickou formu, která neznepokojuje běžné obyvatelstvo, které je není schopné vidět. Foťáky to vidí, já to vidím, ale drtivá většina obyvatelstva to nevidí, nebo si to neuvědomuje a jestli to vidí, tak o tom nepromluví.

Ale, pointa je - já bych se tedy s nějakými blbečky, kteří se nedokážou ani projevit na nebi, nebavila. Ten kontakt začal sám a já na ně měla pořádné nároky, abych se rozhodla, že s nimi do toho půjdu.

Tehdy se rozhýbala dimenzionální válka a já narukovala. Ale když už to mají být mimozemšťané, tak je přece logické, že se mají umět projevit na nebi, ne?

To je právě ten problém, že já s autentickým zážitkem a úplně jinak posazeným myšlením, než je nekritická jásavá ezo spatlanost, nebo korektně slušná duchovnost ... se brodím neuvěřitelným hnusem internetového prostoru, kde jsou jenom nasazený svině a posedlé figury.
A nikdo normální, nebo kdo do čeho vidí, se nikde neprojevuje.

Třeba ta slušnost, to je hrozná past. To nejde, to je systém, který bezpečně udržuje ve lži. Vždyť je to logické - černá svině, zlý mág, nasazená infiltrace, bude trvat na slušnosti, ale sama ta osoba se chová hulvátsky, zle napadá a vytáčí, ale nepoužívá sprostá slova ... klasický duchovní si musí držet tvář a nesmí se chovat přiměřeně, tzn. hnát toho hajzla, co to dělá, svinským krokem.

To jsou takové mechanismy zotročení a blbosti.

Ta slušnost je past.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter