Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 23.3.2023 (23:01:51)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Je i naprosto logické, že protistrana obsedala internet, že se dopředu připravili. Že obsadili naprosto všechny pozice, vytvořili svoje falešné figurky, které v inkriminovanou dobu, až to bude nejdůležitější, vytvoří na internetu naprosto falešnou agendu, přičemž se budou chovat extrémně slušně a korektně, ač budou dělat svinstva nejvyššího řádu, aby kdokoliv autentický taková svinstva nevydržel, nadával a protože musí říkat pravdu a ne ty sladké lži, jako tato podvodná alternativa, aby vedle nich vypadal jako blázen a ten, co si vymýšlí.

V takové pozici jsem.
Jak jsem začala publikovat tady, vrhly se na mě anonymní zrůdy a chtěly mě dotáhnout k sebevraždě.
Pak na mě tady podali trestní oznámení.
Pak jsem se odsud stáhla k Válkový na Indigový zpravodaj do diskuzí, ale tam mě taky odmítli a nakonec vyhodili.
Tak jsem se vrátila sem. Od té doby komentuju, jak naše ezo-scéna kurví vše dobré a podporuje vše zlé.
S kritikou Křešový se na mě nalepily zákeřné figury, které když se vetřely, spáchaly na mě atentát.
Na celém internetu není osoba, zvěstovatel, které bych věřila, je toho málo a jsou to podezřelé výpovědi.

Protože to autentičtí se skutečnými kontakty nevydrželi, takových podrazů, atentátů, to jsem viděla, jak jsou tyhle lidi křehký a nemají šanci, když Křešová začala dělat vlny a cenzuru na tý svý skupině.
Tam byly zmatený ženský, který si stěžovaly, že už ničemu nerozumí, že něco na nebi vidí, ale že nechápou, co se děje atd. .... tyhle lidi jsou prostě křehký, potřebují podporu, nejsou zvyklí, že se musí bít, denně, na satanistickém internetu, protože 80% jsou nasazený svině, zaplacený zrůdy, aby šly a všechno dobrý zničily.

Jenže to ty lidi s autentickými kontakty už nedávají, to vím já, jak to je. Takže všichni odpadli a buď už to taky nedali a hodili si to, nebo se prostě už nikde nevyjadřují.
Všechny ty zkurvený svině, co natáčí videa, dělají meditace, lžou, kudy jdou, o mimozemšťanech informují absolutně falešně, zrádný kecy, nic jinýho neprodukují, podplacený svině odporný, nebo posedlý idioti zatracený.

Kdokoliv autentický vypadá vedle těchto prolhaných sviní divně. A nikdo nedává takovou míru podrazů. Já jo, už jsem dostatečně otrkaná. Takže mě nepoloží, že udělám srovnání čubky z porna a Křešový a je evidentní, že jde o stejnou osobu, tak to uveřejním, okamžitě mě tady začne strašit a znejisťovat nějaká městská starostlivá píčenka a potom se dočkám od Křešový výhrůžek, že mě udá na policii.
Všechno jsou to zasraný svině, ale já už jsem zvyklá, proto nehraju na slušnost. Tady je potřeba vyčistit Augiášův chlív a všechny ty hyperkorektní, nasazený svině, který jsou tak moc slušný, ale z protistrany, nasazený zmije od Draků, všelijaký čubky Plejádský nacistický, posedlý kriplové s nulovým sebenáhledem, který dělají kurevský škody, satanistické uhlazené zrůdy bez jediného sprostého slova, fanoušci Elona Muska a Američky .... to je všechno škodná, všechno jsou to nasazený svině, aby poškodily projekt odhalení a kontaktu s Galaktickou federací.

Nemám pro ně pochopení, jsou to zkurvenci, celý český internet je dopředu nasazená a připravená podvratná akce, jištěná neuvěřitelným množstvím zmijí, ochotných zmařit všechno.

Jsem jediná, která ještě neodpadla pod náporem takových podrazů.

Protože na autentické je vždycky spousta kritiky a na ty, kdo dělají sabotáže, ty mají vždycky úžasnou podporu.
Je málo inteligentních lidí, je spousta vylízaných debilů.
Co píšu já, je pro inteligentní lidi, ne pro vylízané debily.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter