Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Planeta, její duše a Galaktická federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.4.2023 (12:21:36)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Je to sice depresivní, ale mně to dává smysl.

Ta válka a událost byla reálná a co jsem zažila, bylo plně odpovídající realitě, toho zla bylo extrémní množství.

Nejdříve na nejmenších pozicích byli náckové.
Rozjívení náckové.



Toto je historická fotka, která zobrazuje nácky během bojích ve Varšavském ghettu při židovském povstání 1943. Je na nich vidět právě ta rozjívenost, to je symptom vyhrávajících v převaze. Jsou rozjívení a veselí, nemají pocit ohrožení, navíc jsou nakrmení ideologií, kdy věří, že jejich oběti jsou zlo.

No ... tak teď jde o to si domyslet, že v současnosti náckové bez flinty, zato s tlačítkem do hlavy přes systémy 5G, CERN, HAARP atp., s psychotronickými programy, stejně rozjívení a se stejným pocitem neporazitelnosti někoho takto tyranizují na dálku, když Vůdce řekne, že tato, nebo tamten je zlo a oni mají právo toho člověka duševně utýrat.

Tak to je, tedy tak to bylo, domnívám se, že jsou poraženi.
A nad světem vládne GF.
O to šlo, tyto porazit.

Tento druh převahy v těch dotyčných otevře doopravdy brány zla, samozřejmě že to nebyli jen náckové. Byli v tom i ty žiďáci, samozřejmě ne všichni, prostě ta jejich černá šlechta, kteří mají tu rasu - židy - na oběti. Proto považuju židy za problematické, protože to je doopravdy speciální rasa, kterou si tu vyšlechtili nějací galaktičtí mafiáni a oni se chovají stylem, že za všechno to zlo, co dělají, položí oběť - jejich lidi. Holocaust je přesně tento rituál, je to na blití a potřeba to skončit.
Protože vyhrála GF a tyto nácky atp, porazila, popsala jsem to už mnohokrát, o co jde, ten kolos NWO svým způsobem sahal až ke Stvořiteli, jakoby nejhorší sígr i dobrotivec je Stvořitel - kosmické vědomí, ... tak proto si myslím, že dojde k obrodě planety i populace a věřím v dobrý konec, v tom smyslu, že dojde k obrodě ducha a zároveň zůstane rasa zachována a nakonec dojde i ke kontaktu s GF.

Protože se podaří přejít do obrozené doby od všeho toho svinstva.

Jenže, teď to ještě nebude.
Veřejný prostor je plně pod kontrolou NWO. Věřím, že některé počiny byly protlačeny skrze GF, třeba Steven Greer, toho považovat za ilumináta mi přijde přestřelené, mnoho těchto osob nemusí být iluminát, nebo Allatra, ale pod tlakem veřejného působení musí příliš diplomaticky manévrovat, až se mohou jevit jako protistrana.

Nebo mohou být naivní, nějak věří v systém.

Ale, bohužel je to tak, že to byla reálná válka, nelítostná, nemilosrdná. NWO nikdy nebude dělat nic pro GF, aby jim pomohla.
Jejich největší tah, co udělali, je právě plné osídlení té esoterické a exopolitické scény, kdy mají buď vyloženě nasazené figury (Elena Danaan, Ismael Peres), nebo mají lidi plně zmanipulované systémem "blázen versus věda", kam třeba spadá ten Steven Greer a nebo Suenee, který je ale uhranutý Gíza inteligencí a i jeho logo odkazuje k nebezpečným vlivům z Egypta.
Tedy, to říkám já, je to můj dojem.

Ale prostě - není to tak, že všichni jsou ilumináti a Allatra, ale je v tom mnoho vlivů té sociální diktatury kolem mimozemských civilizací, kdy to, co předvádím já, je za hranou normální únosnosti, kdy jsem již ve sféře "blázen" a kdybych chtěla založit třeba YT kanál typu Suenee, neunesla bych to, protože lidi by mi nedali podporu, zato NWO by po mě šlo brutálně.

NWO ovládá veřejné mínění, GF ovládla hlavně planetární systémy, porazila to NWO v mimozemských a dalších dmenzionálních sférách.
Ale lidstvo je na tom duchovně špatně, není čas na jejich záchranu a myslím si, že přijde depopulace, krize, duchovní krize, rozpad hodnot, společnosti, nemoci, problémy, přírodní katastrofy atd. ... a mezitím se bude společnost měnit.

A duchovní jádro si zřejmě zachovají komunity, které přirozeně vzniknou a budou v kontaktu s GF, snad i reálném.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter