Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Planeta, její duše a Galaktická federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.4.2023 (12:21:36)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Tak to třeba plošně dopadne - vždyť ty esoterické sračky, co se denně lejou, to není nic nosného.

Nejsme schopní překlenout tuto duchovní krizi bez mimozemských civilizací, kteří mají přístupy k naší historii, genomu i struktuře myšlení.

K čemu je jako Bůh? Tak se budu na něco napojovat, na něco. Většina lidí ani nedokáže rozlišovat, že Bůh patří doopravdy jenom ke křesťanství, protože hned kousek vedle je Alláh.
A ne, není to to stejné.

Mě tyto zpomalenosti nebaví.

Meditace - jo, hezká věc, kdyby nebylo mikrovlnné záření. Já nevím, já se pod 5G mlátičkou nedokážu harmonicky někam vznášet meditací.
Jde mi to jen vlastními způsoby.

Jinak samozřejmě, prakticky celé duchovno spočívá jen v tréninku mentálních schopností a záměru proč, případně ten osobnostní seberozvoj.
Ostatní jsou jenom blafy a kecy.

Já si hlavně představuju exaktně dokázanou duchovnost, ve smyslu ne, jak se to bere teď, že si každý může vymyslet nějakou debilní ideologii plavoucí na vodě, ale tak, že pokud je reinkarnace realita, musí se to dokázat.

Pravdu zná dnes nejvíc MK Ultra, protože ti si dovolili dělat nehumánní experimenty, aby dokonale zmapovali psychickou mapu tvora zvaného "člověk".

Žádná duchovní alternativa vůči tomuto není, protože vše je buď zastaralé, tisícileté a nefunkční, jsou to evidentní blafy, nebo je to experimentální a nepotvrzené.

A jakékoliv snahy o jakoukoliv pravdivou a uznanou cestu jsou mařeny.
Ze strany NWO, ale za nadšeného hýkání davu.

Viz. experiment GF 2021
Podmínky jasnější, než facka.
Tenhle den od tolika hodin bude mimosmyslové vysílání o určitém obsahu, který bude později sdělen a účastníci experimentu si můžou ověřit, jestli vnímali dobře.

Ze strany mimozemských civilizací GF, tedy od naprosto nezávislého zdroje.

No a co lidi? Vylezla jedna šamanka a na ní navázaný kolos idiotů a pak to pro jistotu ještě zašlapala Křešová.

A dav?
Ten takovou tragédii ani není schopný poznat!
Vždyť už zítra bude kolektivní meditace s tím a tamtím blbečkem a to je přece úplně stejný a je to bezpečný, ták.

Idioti.

Prostě .... tady je marný se rozčilovat.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter