Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Planeta, její duše a Galaktická federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.4.2023 (12:21:36)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.4.2023 >



Bohužel už nemůžu poskytovat žádné pozitivní vize, protože jedinou skutečnou obranou proti NWO bylo civilizační spojení s GF, kontakt a hlavně - pochopení společnosti, o co jde.

Jenže, jak je vidět a jak jsem už X krát popsala tu lidskou duševní bídu, nestalo se tak, nedošlo ani k tomu základnímu pochopení, že NWO je zlo, prostě lidi jsou hloupí.

Další tragédie je, že ačkoliv se na alternativní scéně vyskytuje několik mužů, kteří jsou velice přínosní a říkají zásadní věci, tak většina těch, co to poslouchá, jsou ženy.
Alternativa spočívá v podstatě z žen, které byly vyhnány ze společnosti, té tzv. regulérní, tedy mužské, zabržděné a bezvěrecké.
NWO se obecně snaží zničit ženy, ženský element, ženské myšlení, ženské vlastnosti, i ženskou plodnost.

Prostě jsme slabí, jako alternativa, NWO jde po nás, krutě a většinová společnost je tupá a bezcharakterní, takže jsme to v podstatě projeli, alternativa je slabá a bezmocná, proti hrubému kolosu.
A protože i alternativa ve velkém množství nechápe techno - okultní záležitosti a mimozemšťany neberou vážně, tak se to všechno podělalo.

Ale ve skutečnosti, jediná obrana proti NWO a ukončení jejich vlády byl kontakt s GF na civilizační úrovni.

Protože se to nezdařilo, těžko říci, co bude.

Já doufám, že vše nedopadne tak, jak to vypadá.
Tedy, že USA si postaví na našem území základny a staneme se navždy západní levnou čubkou, veškerá hrdost našeho národa půjde pryč a už se to nikdy nevrátí, protože není potenciál. Vlastenci jsou deprivováni, levicově myšlející šikanováni, celý můj život to tak je, mají méně dětí, kvůli té šikaně a rozmnožili se tupí kolaboranti a ti chtějí být prozápadní levná čubka.

Takže, bůhví, co bude.
Já to naštěstí můžu jenom pozorovat, nemusím se toho účastnit, ani se nemusím zpovídat žádným dětem, proč jsem je přivedla do tak hnusného světa.

Zachránit nás může cokoliv zhůry.
Obrovská přírodní katastrofa, sluneční záblesk a nebo se stane něco typu obrovská jaderná havárie, nebo rovnou jaderná válka.

Lidé hloupnou, před očima, prostě jsou stupidnější a stupidnější, po magnetodržáku, říká to více lidí, z vícero stran.
Prostě IQ mizí.

Západ je očkovaný, nabouchaný nebezpečnými technologickými celky, kde je nutné mít IQ k jejich bezpečné údržbě.
Všichni "elitní", vzdělaní ze západu, z vyšších vrstev, inženýři, doktoři ... všechno je to očkovaný. Neočkovat se si mohli dovolit jenom outsideři.

Takže těšte se .... běžte na operace, dementní doktor vám vyndá játra, když to měla být operace žaludku, dementní technik určitě taky někde udělá chybu při správě jaderného zařízení.

A pokud to přijde, bude to spása, protože my si budeme moci zachovat slovanskou podstatu, to je jediná spása. Jinak je náš osud prozápadní levné čubky už zpečetěn.
Levná čubka nikdy nic nemá, jen chudobu a ponížení.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter