Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.5.2023 (12:03:11)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.5.2023 >



Ještě další video k psychotronickým útokům, není to nic nového, je to staré 9 let, výpověď nějakého vysokoškoláka, asi inženýra, co se mu stalo, neuvěřitelné děsivé věci, co se kolem něj dějí, přičítá to jednoznačně technologii neuronové síně, kterou má prý CIA od 2003.

Oběť psychotronických útoků promlouvá
https://www.youtube.com/watch?v=Y88dC8pWyEc

Já o tom, co říká, nijak nepochybuju.
Prostě komu se to stalo, nebude o tom pochybovat.
Mě se tedy nestaly tak příšerné tvrdé věci, jako jemu, ale prostě to znám, jak se "systém" začne chovat, když člověk něco někam napíše a dostane se do hledáčku.
Dlouho jsem byla naivní, poprvé jsem si to začala natvrdo přiznávat až 2015, kdy mi to vyloženě začala vysvětlovat Galaktická federace, co je tady se mnou hráno za špinavou hru od NWO.
Kupř. vím, co to je mít divně rozšířený zvuk, že televize, některá auta atd. vydávají nesnesitelný až bolestivý zvuk, podivné náhody .... někdy je člověk unavený to všechno i popisovat, protože mnoho těch věcí je schválně položeno tak, aby člověk vypadal jako blázen a ta historka byla takto snadno vysvětlitelná.

Doufám, že Galaktická federace už ve skutečnosti těm parchantům technicistním bezemočním zrůdám NWO vyrazila tyto jejich zbraně z ruky a že už dávno nemůžou, co mohli dřív.
Doufám v to.

Určitě to ale neustalo, pořád jedou minimálně ty programy do hlavy, kupř. včera, když jsem usínala, tak jsem zase postřehla to jejich programování do mysli, viděla jsem jakoby malou holčičku s růžovými plavkami a plaveckým nafukovacím kruhem, která měla ale obličej D. Trumpa, takže to vyvolávalo směšný dojem, mělo by to tedy vést k podvědomému zesměšnění Trumpa.
Vzhledem k tomu, že jsem takový program zaregistrovala i proti Putinovi, tak se dá skoro určitě říci, že URČITĚ Putin a Trump NWO skutečně vadí, což jako není žádný objev, stačí prolistovat mainstream, aby člověk viděl, že ty dva prostě nacisti NWO ne a nemají rádi.

Když jsem je "načapala" s tím obskurním zesměšňovacím obrázkem Trumpa, tak jsem se rozhodla, že budu ten jejich film pozorovat, co tam mají za obludnosti dál, ale na pozadí se zase ozvali "staří známí" kmotříci od NWO, nesli to nelibě, že jim to sleduju vědomě, no doopravdy jsem usínala, takže to nevydrželo dlouho a pak jsem usnula, ani nevím, jestli jsem tedy vyhrála, nebo ne ... zajímalo by mě, jestli se mi to někdy podaří, je ošulit, abych toho vědomě viděla víc a mohla ty jejich "obrázky" lepit na zeď internetu.

Myslím si, že ty psychotronické srajdy jedou dále hlavně kvůli tomu, aby se inteligentní lidi tedy mohli "nabažit" na vlastní kůži těchto vymožeností, přičemž upřímně doufám, že ta děsivá kovbojka, co popisoval ten chlap, už je ve skutečnosti utnutá ze strany Galaktické federace a že už je to všechno jenom "poučné" pro inteligentní lidi.

My se totiž musíme přestat smát a podrážet se navzájem.
Na naočkované debílky a závisláky na matlací placičce už bych nebrala ohledy - pro ty budeme blázni vždycky, nemají mentální kapacity pochopit realitu a s vysokou pravděpodobností se ani nedožijí nějaké budoucnosti.

Třeba tam zbudou jenom ti, co si zažili s NWO peklo a nemají potřebu se otázkám psychotroniky vysmívat a někomu se obecně posmívat a lhát si do ksichtu.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter