Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.5.2023 (12:03:11)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.5.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Anebo a to je věc, kterou si už vůbec nepřiznávám a pořád to přiřazuju té nechápavosti a mizerné inteligenci, což je asi jen jeden aspekt a to ten slabší .... že si to uvědomují, ale jsou zkažení.

Já totiž jako nechápu, jak tohle může někdo nechápat.
Podle mě ty myšlenky jsou jasné, vysvětlené.

Ale ... i když se to dá pochopit, tak lidi jsou nejenom hloupí, ale děsivě zkažení.
To je asi ten problém.

Je to prostě zkaženost, tedy nulová zodpovědnost, vůči sobě, rodině , společnosti. Příklon k nacismu, neochota jakkoliv riskovat, snadné otrocké podvolení se zlu, neochota cokoliv udělat proti tomu na vlastní úkor.

Zkažené hodnoty, nulová spiritualita, přirozeně nacistické myšlení, přirozený rasismus a sexismus (tedy, že běloši a muži si doopravdy myslí, že jsou cennější, jakože si to doopravdy myslí) - prostě tyto zrůdnosti jsou v lidech naprosto normálně.

Ubohost, nízkost, zvrhlost, nemají sebemenší spojení s vyššími světy, neznají "neuhnout", neznají tu hodnotu, kvůli které se neuhýbá.
Celkově zprzněnost, úchylnost, zbabělost, malost, nízkost.

Zkaženost.


Vnímám duši planety, že už má dost toho poněkud skromného postavení, kdy se o ni všichni příliš strachujeme, tak nějak se zvětšuje a přestupuje do role bohyně, neochvějné, silné.
A hodlá si tu roli VYNUTIT, aby byla respektována.

Ne, ta nebude zoufale čekat na pochopení na malém serveru, ta spustí něco v Pacifiku aspoň....
Myslím, že za takových deset let by mohla mít už od zbytku lidstva náležitou úctu, kterou si zaslouží.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter