Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.5.2023 (12:03:11)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.5.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Je to jediné řešení, udělat něco velkého, aby ta stupidní a bezbožná cháska na povrchu pochopila, že planeta je velká a mocná a taky živá.
Že nemůžou jet jak kobylky.

Je jediná možnost - vybít to plošně.

Bohužel, od 2003 minimálně jede NWO nemilosrdnou čistku zodpovědných inteligentů.
To nikdy předtím nebylo.
Žádný režim si nemohl dovolit začít zabíjet inteligentní lidi se společenskou žitou zodpovědností, tedy "dobráky a chytráky", jen tak, musel mít nějaké záminky.
A většinou je vybil v nějaké plošnější akci proti velkým skupinám obyvatel.

Teď si je mohli na dálku "vyzobat". Když někomu pustí puls do hlavy a ten člověk skončí v blázinci, celý jeho život je zničen a společenská prestiž je nenávratně mrtvá, bude někdo někoho podezírat?
Ne.
Když člověk umře ve spánku?
Ne, nikdo nikoho nebude podezřívat.

Že ti mladí, co zemřeli, při různých nehodách a sebevraždách, byly většinou dobré duše, angažovaní a chytří?
Taky náhodička že?

Prostě cílená likvidace inteligentních a zodpovědných, už od malinka, už od puberty.
Aby zbyli jenom inteligentní, ale bez citu, nacisti, korporátní svině bez lidské krve a mentality a tupí idioti.
Jede to už víc jak dvacet let a bohužel, ty výsledky jsou jasně vidět.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter