Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.5.2023 (12:03:11)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.5.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Věda bez iracionálních ideologií typu materialistického kapitalismu se dělá jen pro nekalé mocnářské účely, pro tajné vlády, tajné služby atd.
Ti totiž potřebují znát doopravdy pravdu, ne nějaké blafy, co se dávají lidem na odiv.

No ale ... kdo s tím co nadělá, práveže nikdo nic, protože debilní populace toto nechápe a ti vědci, co si myslí, že dělají vědu a nepřiznávají si, že ji doopravdy nedělají, protože nestudují skutečnou realitu, ale pouze nějaký omezený výsek reality podle ideologické smyčky, jsou taky tupí a blbí jak necky a ne žádní vědci.

Je to urážlivé, pro každého inteligentního člověka, který není jenom oploštělé nacistické bezemoční hovado postrádající svědomí.
Proto se snaží vlády tohoto světa, to globalistické nacistické martyrium navázané na "západ", udržet populaci co nejdebilnější.

A toto podvědomé programování mysli je velice účinný nástroj.
Po takové programovací noci je člověk sežehlý, cítí bolest, je mu mizerně.
A velice obtížně navazuje to nejnutnější, co je dnes potřeba a to sice držet sakrální vztah s planetou a vesmírem, čistý, neposkvrněný, bez sadistických úchylných bestialit nějakých vykotlaných mocnářských hovad, prostě čistotu života.

Naštěstí je podvědomí v podstatě programovací.
Lobsang Rampa popisoval, jak funguje podvědomí, je to v podstatě pasivní tělesně - duševní soustava, která se dá doslova naprogramovat, jak se má chovat a co má dělat.

Kupř. asi se vícero lidem třeba stalo, že na něco intenzivně mysleli a říkali si "jestli se vzbudím v tolik a tolik, tak to udělám" a když bylo přání se v tolik hodin skutečně vzbudit reálné a závažné a silné, tak se člověk přesně v tolik hodin vzbudí, i bez budíku.
Protože podvědomí přijalo programovací příkaz a zachovalo se podle toho.

Vědomí samotné má nejsilnější programovací schopnost vůči svému podvědomí. My ale takto nejsme vůbec zvyklí pracovat, jakkoliv vědomě nařizovat svému podvědomí, co má dělat. Ale když to za nás dělá NWO, kdy na nás neustále leje tyto satanistické úchylárny, tak se podvědomí začne chovat podle příkazu, který byl intenzivnější.
Potom se to podobá situaci, kdy sedíme v autě, zatáčíme doprava, ale auto jede doleva, protože mu někdo předělal obvody.

Takže je asi třeba začít dávat svému podvědomí jasné a pozitivní příkazy. Pozitivní v tom smyslu, že neobsahuje negace - tedy místo nedělej to a to je dobré používat formulaci - udělej to a tamto

Kupř.
Přijímej dobré a uzdravovací vlivy z vesmíru a od planety.
Přijímej dobré a uzdravovací vlivy z vesmíru a od planety.
Přijímej dobré a uzdravovací vlivy z vesmíru a od planety.

Je dobré to říci svému podvědomí takto alespoň 3x, vědomě a jasně a s dobrým vztahem k němu, vlídne, přátelsky.
Začít si podvědomí programovat vědomím, jasně a zřetelně.
Vlastní příkaz jakožto "majitele" těla by měl být silnější a měl by časem přebít ty jejich úchylárny, podvědomí by se mělo začít chovat v náš prospěch, jak to chceme my.

Esoterika a magie, mystika, všechny tyto poznatky NWO bere vážně, normálně s tím natvrdo dělají, jenom nám lidem se tvrdí, že je to neověřené, spadá to do víry, je to nevědecké atd.

Ač už tedy jakkoliv nevěřím, že se západní společnost kdy má šanci zvednout z té hluboké degenerace a přijde jejich drsná zkáza, že skončí v moři, dojde k chaotickému rozpadu společnosti a pomřou na násilí, nemoce a nedostatek, ...tak zase věřím, že východní , euro-asijská část světa, Rusko a muslimové jako základ, se obrodí a tyto hnusárny se tam zašlapou.
A k tomu je nutné vůbec nějak přežít.

To morbidní programování od NWO člověka určitě časem zahubí, přežijí pouze ti, kdo si uchovají živý sakrální vztah k duši a posvátným záležitostem, kdo neztratí nit života.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter