Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.5.2023 (12:03:11)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.5.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

A já toto neříkám jako z čiré radosti, nebo žárlivosti.
Já jsem z těch brutálních dezinformačních kampaní, co se rozeběhly na alternativě, vrcholně nešťastná.
Q-Annon jsem v podstatě nesnášela od začátku a jenom díky reálné spolupráci Trumpa s GF, která skutečně NĚJAK probíhala a já ji vnímala, jak přesně to bylo nevím, ale něco takového tam skutečně bylo, jsem to na nějakou krátkou dobu trpěla. Jinak je to podle mě průhledná hovadina a nesmysl.

Když dělají tajné služby, nebo nějaká zájmová skupina něco konkrétního proti jiným tajným službám, nebo zájmové skupině, tak buď je to tak tajná akce, že o tom veřejnost nesmí vědět, aby to nekomplikovala a neohrožovala výsledek a nebo naopak je do toho veřejnost aktivně zapojována, aby aktivně pomohla a potom se s ní ale nesmí tak ošklivě zametat, jako v případě Q-Annon, kdy hlavní hrdina stojí před soudem a nikdy nikde žádné reálné výsledky a sliby chyby.
A pokud někdo apeluje na veřejnost, aby sledovala nějaké datumy, dělala si z toho číslíčka a vůbec si hrála na stopaře záhadných znamení, s tím, že tak jako vypátrá, co dělají tajné služby, či jiné mocenské skupiny, o kterých nikdo nic neví a reálně je nikdo neviděl .... no tak si prostě z lidí utahuje, nebo je chce zabavit nesmyslnou činností, aby se nevěnovali něčemu, co by skutečně mohlo věci změnit.

Tu cestu jsem vždy viděla v civilizační komunikaci s GF, no ale když jsem viděla, co se u nás v tomto ohledu děje, tak už mě přešly iluze.

Protože tady byla jediná cesta, jak to dokázat. Dosáhnout shody odborné veřejnosti, kritických badatelů a channelingových, či reálných kontaktérů, nashromáždit dostatek důkazů, reálných důkazů a faktů, mimosmyslově, či reálnou cestou získaných a z toho vytvořit nějaký manifest, se kterým by se teprve dala masově oslovit vláda / vědecké instituce a veřejnost.
Tím by se vytvořila živná půda pro serioznost tohoto tématu.

A ne, to co se u nás stalo, že do toho vlítne jak slon do porcelánu nějaká divná baba, co vypadá jak prase, hrála v pornu, přečetla si pár knížek a nadchla ji Elenka Danaan a předtím Doník.
Rozšíří dezinformace, zblbne všechny amorální a hloupé baby, nahraje americkému NWO a černým projektům NASA a všechno nasměruje do řiti.
Pomluví reálný mimosmyslový projekt GF a jakž takž seriozně informujícího Chvátala, vytáhne Rourana a .... a.... a


To je prostě špatně, všechno je to v troskách, v tomto ohledu nějakého kontaktu.
Naprosto vadný vývoj a hlavně - naprosto vadně chápající lidi.

Já si totiž myslím, že ve skutečnosti to GF měla v podstatě vyhrané už 2019 a 2020.
A všechno to, co se děje od té doby slouží jenom a jenom k co největšímu rosztřelu informací pro ty, co je mají dostat a dále - k hlubokému šoku deziluze a otevření očí, ne co se týká systému, jakože ovce se leknou systému, ne, to je pro minimum lidí, aby se lekli ovcí.
Prostě abychom viděli realitu.

Proto 2021 s očkováním, proto 2022 s Ruskem, nejen jako výsledek obludné politiky globalistické NWO, ale hlavně - výsledek obludné lidské mentality.
A tu prostě musí idealisti vidět, musíme projít tím šokem, kdy jsme konfrontováni s reálnou lidskou úrovní a mentalitou, abychom už museli odložit ty iluze, jak se lidi zachovají až .... abychom mohli pochopit následující události, které budou s vysokou pravděpodobností prudce depopulační.
Poslední roky jsou prostě poučné, nápadně poučné, co se týká propagandy, manipulace davem, co se týká vyjevení lidské mentality, hlouposti, nekompetentnosti, apatie, lhostejnosti, amorálnosti, povolnosti systému atd.
Zřejmě je to proto, že GF musí znát reálný stav populace už dávno a kosmické vědomí vytvořilo podmínky, abychom mohli vidět, proč musí lidstvo zemřít a skončit.

Myslím si, že budoucnost bude mít post-apokalyptické rysy, že přijde válka, či přírodní katastrofa, která rozbije tuto společnost, přestane fungovat techno-úroveň, celé to spadne, nastane chaos a zlé podmínky.
A myslím si, že se budou vytvářet komunity v úrodných oblastech, které bude řídit GF a myslím si, že už třeba i v reálném kontaktu, kde se lidi prostě odnaučí starý svět a naučí se novým systémům.
Jednou definitivně vymřou ti "mimo zónu", zástupci starého světa a už nebudou potřeba "zóny".
Připadá mi to reálné.

A tam teprve vznikne nový svět.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter