Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.5.2023 (12:03:11)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.5.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Jakože tomu vlastně věřím jako nejpravděpodobnější verzi toho, co se děje.
Tedy, že všem "nahoře" z vyšších mocností je jasné, že tato společnost je neudržitelná a že zanikne.
Protože se odehrála válka mezi GF a NWO, holt bylo obyvatelstvo vystaveno většinou nevědomě, ale přesto vyčerpávajícím situacím.

Do toho se z vyššího plánu odehrály situace jako covid, které bylo zastaveny Ruskem a následně se ukázala nenávist běžné lidské populace u nás k Rusku, což si myslím bylo velice šokující pro ty, kteří to tak nemají a váží si slovanské kulturní příslušnosti.
Myslím si, že tyto situace slouží hlavně k otevření očí o stavu populace, o zombifikaci, o dopadu psychotronických zbraní.
Abychom pochopili to, co vědí vyšší mocnosti, že tato společnost je neudržitelná a na odpis a znali hrůznost lidských zombie nacistických myslí.

Do toho nepřetržitě probíhá dimenzionální vzestup planety, který je znát na Schumannově rezonanci a který sám od sebe klade na naše lidské mysli obrovské nároky a nutí nás k dalšímu evolučnímu kroku vědomí, chápání, doslova nadimenzování duchovní a intelektuální sféry člověka.
Kdo to ale nedává, ten rychle degeneruje a mění se na tupé zvířátko na dálkové ovládání, zombie.
A takových lidí je většina.

Už nějakou dobu si myslím je urážení spirituality, víry, duchovních věcí obecně intenzivní a jasně se ukazuje, že "s těmi druhými" nemůžeme být do budoucna, nijak, prostě to nejde.
Aˇsi jdou urážet zrcadlo, dají si pár facek a uvědomí si, že už hodněkrát přestřelili a vyšší sféry je vidí jako zvířátka k likvidaci.
Kdo nemá otevřenou duchovní sféru, v tomto procesu prostě zahyne.
Jediný klid, který čerpám, je ze zemských planetárních sil, jedině tam nacházím naději, jednotu, lásku, soudržnost.
Ač mě samozřejmě GF podporuje, oni sami by mě neutáhli.
Zkrátka je nutné mít vztah k transcendentním, sakrálním hodnotám, jedině tak je možné si uchovat duševní zdraví a nerozdrolit se na opičí zombie.

A ač jsem "blázen" podle této vyloženě duševně nemocné společnosti, tak už víc jak patnáct let jedu v režimu "pomož si sama, psychiatrie je hrob", takže jsem zvyklá zvládat útoky a chránit si duševní zdraví a domnívám se, že objektivně mám duševní zdraví daleko lepší, než většina obyvatelstva. I když mám rozšířenější spektrum vnímání a chápání, tedy náročnější a ještě mě nemá rádo NWO.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter